Sokker

Er glad jeg bare hadde to bukser og to pysjer med sånne bein da.. :p leit om alt jeg hadde kjøpt var sånn :p

Det er vel bare 2 bukser jeg har som er sånn og. Så det er ikke noe problem, men han vokser vel snart inn i 56 så da har vi mye mer å velge i :)

Har to sånne bukser med føtter, og pysjer.. Klærne passer, men føttene får for liten plass :p
De buksene har jeg og. Egentlig helt geniale, men føttene blir fort for små ja:p

Her har han ikke plass i beina i 56 :o er det de er de jeg har :p

Jeg har ikke sånne i str 56 jeg da :P men han kan ikke bruke bukser i str 56 for de er alt for store :P selv buksene i str 50 er romslige i livet på han :P

Jeg har ikke sånne i str 56 jeg da :P men han kan ikke bruke bukser i str 56 for de er alt for store :P selv buksene i str 50 er romslige i livet på han :P
Akkurat samme som her. Jeg får på henne de buksene da, men det er såvidt tærne får plass nå. Tror kanskje hun krøller tærne litt:p

Aaw, da er han ikke stor :)
Her er alt i 56 nå.. 50 passa i ei uke bare :p glad jeg bare hadde to bodyer i den str :p

Aaw, da er han ikke stor :)
Her er alt i 56 nå.. 50 passa i ei uke bare :p glad jeg bare hadde to bodyer i den str :p

Nei han er ikke så veldig stor :) ja da var det jo greit at du ikke hadde mer i 50 :P måtte ut å handle mere jeg da, og han som gulper så mye må ha et par skift :P

Back
Topp