Haha, der og?
Jepp, så sånne kjøper jeg ikke flere av
Jepp fryktelig irriterende for de er så tynne og gode...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, der og?
Jepp, så sånne kjøper jeg ikke flere av
Jepp fryktelig irriterende for de er så tynne og gode...
Ja.. Menmen, funker dårlig for våre med store føtter
Ja det gjør det
Er glad jeg bare hadde to bukser og to pysjer med sånne bein da.. leit om alt jeg hadde kjøpt var sånn
De buksene har jeg og. Egentlig helt geniale, men føttene blir fort for små jaHar to sånne bukser med føtter, og pysjer.. Klærne passer, men føttene får for liten plass
De buksene har jeg og. Egentlig helt geniale, men føttene blir fort for små ja
De buksene har jeg og. Egentlig helt geniale, men føttene blir fort for små ja
Det er vel bare 2 bukser jeg har som er sånn og. Så det er ikke noe problem, men han vokser vel snart inn i 56 så da har vi mye mer å velge i
Her har han ikke plass i beina i 56 er det de er de jeg har
Akkurat samme som her. Jeg får på henne de buksene da, men det er såvidt tærne får plass nå. Tror kanskje hun krøller tærne littJeg har ikke sånne i str 56 jeg da men han kan ikke bruke bukser i str 56 for de er alt for store selv buksene i str 50 er romslige i livet på han
Akkurat samme som her. Jeg får på henne de buksene da, men det er såvidt tærne får plass nå. Tror kanskje hun krøller tærne litt
Jeg har ikke sånne i str 56 jeg da men han kan ikke bruke bukser i str 56 for de er alt for store selv buksene i str 50 er romslige i livet på han
Aaw, da er han ikke stor
Her er alt i 56 nå.. 50 passa i ei uke bare glad jeg bare hadde to bodyer i den str
Kjøpte masse sokker på Primark i London faktisk og de sitter kjempe bra!! veldig fornøyd!
Nei han er ikke så veldig stor ja da var det jo greit at du ikke hadde mer i 50 måtte ut å handle mere jeg da, og han som gulper så mye må ha et par skift
Ja, det hadde nok ikke holdt lenge med to hos deg da
Hadde jeg hvert heldig hadde vi kommet litt utpå formiddagen Haha
Haha, måtte bare levd i bleia han da
Ja måtte nok det da Nei heller litt mer klær asså