Sofaen dikkas :)

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Haha ja det er jeg veldig forberedt på:p var derfor jeg ville ha hvit sofa når jeg hadde mulighet:D denne blir stående i loftstuen med et nytt trekk i annen farge:) ikea er genialt:)
Må titte innom Ikea. Den vi har nå er fra Ikea, men syns ikke den er så komfortabel egentlig

ImageUploadedByBV Forum1417946866.605421.jpg
ImageUploadedByBV Forum1417946886.913651.jpg
Se bort fra rotet...

Hvis dere har dårlig plass er kanskje en mindre hjørnesofa med sjedelong det beste alternativet? Etterhvert blir dere jo 6 personer da så må jo ha plass :p

Det gjør ikke jeg :p synes den er litt plain og kjedelig og så er den sort. Den er sambo sin. Er to puffer til - den ene ser du med lammeskinn på - den andre står i veien midt på gulvet :p
Akkurat det jeg trenger. Vi har en lys hjørnesofa. Full av flekker O.o så det blir en mer barnevennlig sofa denne gangen ;)

Akkurat det jeg trenger. Vi har en lys hjørnesofa. Full av flekker O.o så det blir en mer barnevennlig sofa denne gangen ;)
Ja vi har en lys nede og den skinnsofaen er liksom den vi sitter i med ungene og kattene:) sånnsett er den praktisk. Men mørk brun og annen fassong hadde jeg vært mer fornøyd med :)

Ja vi har en lys nede og den skinnsofaen er liksom den vi sitter i med ungene og kattene:) sånnsett er den praktisk. Men mørk brun og annen fassong hadde jeg vært mer fornøyd med :)
Ser den ;) Hvor har dere kjøpt de lyse stolene med mønster på?

Vi har bare en liten en i leiligheten.. Anbefaler den ikke.. Det er en billig sofa fra bohus, den er ikke gammel.. Bly tung og allerede nedsitti på den ene puta.. :-P

Her er vår sofa :) Bedre sent enn aldri :p

ImageUploadedByBV Forum1418379707.904237.jpg

Back
Topp