Sofaen dikkas :)

• Trådstarter Trådstarter EJ
  • Opprettet Opprettet
Kan ta bilde når jeg kommer hjem. Skal også ha ny sofa. Vår rakner i sømmene. Den er bare 4år gammel og. Møkka sofa.
Da får du ny sofa på garanti. Vår var 5 år når vi klaget, en søm hadde røket. Vi fikk finne Oss en ny sofa til samme pris. Dette var bohus.

Kjøpt en på IKEA til 1500kr snart 1 år allerede innholdet den gulp og tiss. Katta har skrapa opp den ene siden, prima!

Liker godt sephia fra Bolia.

Den er egentlig grå men kommer ikke så bra frem på bildet

Vedlegg

• 1417785974759.jpg
    1417785974759.jpg
    39,3 KB · Visninger: 35
  • Liker
Reactions: EJ
Må ha laken på så ikke knøtta river opp mer av sømmen. :p

Vedlegg

• 1417786583662.jpg
    1417786583662.jpg
    47 KB · Visninger: 33
Blir å kjøpte en stoooor grålig sofa når vi flytter i huset:) er jo ikke praktisk med hvit. Hun er så liten enda så det går bra foreløpig men når hun blir eldre så er det ikke så lett:p
Trust me, den er ikke hvit når de begynner å sitte i den :o heheh godt dere får ny sofa

Nei lys er uaktuelt her og. Med fire barn, mann i arb kle og katt - det kan umulig gå bra :P
Ikke sant :p wow! Tenk at det snart er 4 barn

Jada, stødig og fin. Synes den er et prisgunstig alternativ i småbarnstiden. Må bare huske å smøre skinnet så det ikke sprekker opp. :)
Ok skal titte nærmere på den :) takk for tips ;)

Trust me, den er ikke hvit når de begynner å sitte i den :o heheh godt dere får ny sofa
Haha ja det er jeg veldig forberedt på:p var derfor jeg ville ha hvit sofa når jeg hadde mulighet:D denne blir stående i loftstuen med et nytt trekk i annen farge:) ikea er genialt:)

Blir å kjøpte en stoooor grålig sofa når vi flytter i huset:) er jo ikke praktisk med hvit. Hun er så liten enda så det går bra foreløpig men når hun blir eldre så er det ikke så lett:p

Boston sofa frå Bohus er fantastisk :)

Back
Topp