S
**SunFlower**
Guest
Hvordan fungerer egentlig Sobril? Pakningsvedlettet skremte vettet av meg så nå vet jeg ikke om jeg tør å ta de
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj, utifra det jeg leser i pakningsvedlegget ser det nesten livsfarlig ut å ta det med alkohol...........Har brukt Sobril 25 mg ved flyreiser i mange år.. Holder på å trene meg på å ikke ta de mer, men har aldri tatt de utenom når jeg skal ut å fly.. Tar jeg en merker jeg egentlig ikke noe særlig. Tar jeg to blir jeg ganske trøtt etter en stund. Drikker jeg et glass vin til to tabletter, blir jeg nesten litt smårusa:/ har aldri merket noe andre bivirkninger enn dette..
Samme i jobben min.Sobril er beroligende medisin. I min jobb brukes det for å redusere uro hos pasientar, eller redusere angst og abstinenser. Det er eit preparat ein kan bli avhengig av, så det anbefales å ikkje bruke det i lange periodar.
Før inngrep og enkle operasjonar er det også vanlig å få Sobril, dette for å lettere slappe av under inngrepet.
Veit ikkje kva du skal ta det for, men eg har gitt Sobril utallige ganger og aldri opplevd at nokon har fått alvorlige bivirkningar![]()
Jeg fikk de som angst dempende og beroligende da jeg skulle ut å fly!
Eneste jeg merket var at jeg ble litt likegyldig til alt!![]()
Kan man ta Sobril når man er gravid?? Noen som vet??