Regner med det er flere snus-damer her
Jeg snuser, og syns det er skikkelig vanskelig å slutte
Sist graviditet gikk jeg først over til Skruf superslim, og så over til nikotinfri..
Planen nå var å slutte HELT. (Altså ikke bare gå over til nikotinfri, for så å begynne igjen med vanlig snus etter fødsel...)
Har lyst til å slutte helt... Bruker til vanlig General porsjon nr 4, altså STERK!
Gått over til Skruf superslim nå, og har satt meg en regel om max 10 stk i løpet av en dag..
Jeg må dessverre innrømme at jeg egentlig er en storsnuser
Og jeg trenger ingen pekefinger-meldinger her...
Bare lurer på om det er flere som syns det er vanskelig...!?

Jeg snuser, og syns det er skikkelig vanskelig å slutte
Planen nå var å slutte HELT. (Altså ikke bare gå over til nikotinfri, for så å begynne igjen med vanlig snus etter fødsel...)
Har lyst til å slutte helt... Bruker til vanlig General porsjon nr 4, altså STERK!
Gått over til Skruf superslim nå, og har satt meg en regel om max 10 stk i løpet av en dag..
Jeg må dessverre innrømme at jeg egentlig er en storsnuser
Og jeg trenger ingen pekefinger-meldinger her...Bare lurer på om det er flere som syns det er vanskelig...!?

Hjalp jo å trøste seg med snus under alle nedturene. Nå tok jeg min siste snus 4+4. Fant ut at jeg var gravid 3+6 og begynte å vanne ut snusingen med onico igjen. Det er det eneste som fungere for meg. Jeg kan ikke slutte tvert. 

. Det var ikke noe problem å slutte forrige graviditet, men nå med et barn har jeg brukt snusen til å komme meg gjennom «trass» og grining så nå knytter jeg snusen så veldig til de øyeblikkene. Har også tenkt og slutte for godt. Men mulig det bare blir med tanken
er storsnuser og ser ikke for meg hvordan jeg skal klare å slutte..må prøve med onico,hvem smaker best av de?
sluttet dagen jeg ble inseminert, og har ikke snust siden selvom suger enda er der etter 4 år
men en vellykket graviditet og et friskt barn var motivasjon nok, pluss en samboer som maste... Pluss at det koster endel penger å bli gravid så ville ikke risikere noe pga jeg ikke klarte å slutte snuse