Snus....

Jeg har snuset fast i 10 år, brukte fresh ultra sterk når jeg ble gravid. Prøvde gå rett over til onico men suget vart for stort. Har en boks superwhite nr 2 som jeg tar 2-3 av om dagen, etter måltider da suget er værst. Skammer meg over at jeg ikke har greid å slutte helt enda, er jo 11+3 idag..

Jeg har snuset fast i 10 år, brukte fresh ultra sterk når jeg ble gravid. Prøvde gå rett over til onico men suget vart for stort. Har en boks superwhite nr 2 som jeg tar 2-3 av om dagen, etter måltider da suget er værst. Skammer meg over at jeg ikke har greid å slutte helt enda, er jo 11+3 idag..
Har ikke slutta helt jeg heller :banghead: Blir noen Skruf slim i løpet av dagen ja...

Hvis det er noen trøst, så har ikke jeg klart å slutte å røyke enda. Gått ned i styrke på sigarettene men ikke klart å kutte ut. Er 10+3 i dag og skammer meg selv over at jeg ikke klarer å slutte. Blir nok mange stygge blikk når magen kommer for fullt og jeg står der med røyken i kjeften tenker jeg

Hvordan går det med dere nå?
Jeg syns det var vanskelig å slutte selv, men det som gjorde det lettere var å søke opp video på YouTube av hva som faktisk skjer med barnet og blodårene når man snuser eller røyker. Da følte jeg meg helt forferdelig når jeg tok en snus, og klarte å slutte tre dager etter positiv test. Har snust i 12 år, skruf sterk, en boks om dagen.
«Heldigvis» ble jeg kvalm etter to uker, og den kvalmen kødder ikke. Har ikke hatt sug på snus siden den meldte seg.

Snuser fortsatt litt.. Men etter ultralyden på torsdag har det blitt vesentlig mindre..
Altså, jeg tar en snus, og så tar jeg den ut igjen etter kort tid, da jeg begynner å tenke på lille knerten der inne :sorry:

Savner snus hver dag, men fortsatt helt uaktuelt å ta en. Har vært 100% snus, nikotin og tobakk fri siden positiv test for 61 dager siden. Snuste 1 boks om dagen før graviditeten.

Abstinensene var verst første ukene, nå er eneste fysiske jeg kjenner på smerter/press i tannkjøttet.

Back
Topp