Snus

Jeg tenkte hormonene også kan spille inn! Ser nå at det kunne se litt feil ut :hilarious:

Haha, joda så den, men jeg nekter å tilkjenner meg å være noe hysterisk hormonbombe helt enda :bag::shifty:
Så dermed får røykeslutten all skyld, i alle fall inntil videre...:smiley-angelic008
 
Jeg har sluttet, snuset over en boks om dagen og gikk ned til 2 snus om dagen (en på morgen og en på kveld) når jeg fant ut at jeg var gravid forrige uke, nå har jeg sluttet helt. Kommer sikkert til å gå på noen få smeller men det er hvertfall bedre enn å snuse fast og masse. Syntes det er gøy å lese at det er så mange som er flinke å slutte, vi skal være stolte!❤️
 
Jeg har sluttet, snuset over en boks om dagen og gikk ned til 2 snus om dagen (en på morgen og en på kveld) når jeg fant ut at jeg var gravid forrige uke, nå har jeg sluttet helt. Kommer sikkert til å gå på noen få smeller men det er hvertfall bedre enn å snuse fast og masse. Syntes det er gøy å lese at det er så mange som er flinke å slutte, vi skal være stolte!❤️
Helt enig! Det er ikke bare bare å kutte ut!
Jeg går enda på en smell her og der, men det blir stadig færre og Onico hjelper bittelitt :)
 
Nå begynner det å gå mye lettere for meg, jeg tenker ikke like ofte på snus lenger! Men det hjelper på min motivasjon at om noe skulle gå galt med dette barnet så slipper jeg skylde på meg selv på en måte. Og så sparer jeg så mye penger, noe som er greit når jeg får et barn til.
 
Synder enda.. skal slutte denne gang, helst for godt.
Så irriterende at vanen blir tatt tilbake etter endt svangerskap for så å utsette seg selv for den pinen det er å klare å slutte igjen... dummeste..
 
"Villdyret" har roa seg, mest fordi jeg gikk så saftig på en smell i går :(
Hadde et utbrudd på gubben og dermed så tok jeg med meg en røyk når jeg gikk fr å lufte pelsen.. Skulle tro jeg var en fjortenåring på sin første fylla der jeg gikk da, svimmel og ustø :p

Jeg vet jeg ikke burde og jeg har sååå innmari dårlig samvittighet men fy fader så godt det var da..
Nå sitter jeg her og er i ferd med å la villdyret våkne igjen..

Gad, hvorfor skal det være så innmari vanskelig :(
 
Jeg kastet snusen samme dag jeg fant ut jeg var gravid. Gikk over til Onico pure white, som var det nærmeste jeg kom skruf super white fresh :) Har vært så kvalm den siste uken, at jeg har helt glemt både nikotintrang og nikotinfri snus. Sånn sett er denne kvalmen til hjelp for min del

Lykke til alle snusere :)
 
Prøvde å trappe ned på snusen etter vi bestemte oss for å få barn, men uten hell. Fant nettopp ut at jeg er gravid, og sluttet selvfølgelig med en gang.
Første dagen uten snus, var helt krise Endte med en smell, og tok en snus på jobb.. Føltes helt feil og ble kvalm, så tok den ut igjen etter 10-15 sek.
 
Sluttet i det sekundet jeg fikk to streker på testen, og har faktisk ikke hatt noen problemer i ettertid. Kjenner det litt av og til, men ikke i nærheten av så mye som jeg har kjent det de andre gangene jeg har sluttet.
Verdens beste motivasjon :love7
 
Noen som vet om kick up er farlig nå man er gravid? Den er nikotin og tobakksfri men full av andre ting. Denne hjelper meg SÅ mye, tar vel ca 3 stykker om dagen. Men ble litt bekymret siden den innholder ginseng, koffein og guarana... hva tror dere?
 
Noen som vet om kick up er farlig nå man er gravid? Den er nikotin og tobakksfri men full av andre ting. Denne hjelper meg SÅ mye, tar vel ca 3 stykker om dagen. Men ble litt bekymret siden den innholder ginseng, koffein og guarana... hva tror dere?
Jeg bruker den ikke nettopp for den inneholder så mye annet rart! Jeg klarer ikke slutte med kaffe, men prøver å holde det på et minimum! Det gjør at jeg ikke kan drikke/bruke andre ting med koffein :hungover:
 
Kjenner jeg er glad jeg slutta med røyk og snus for lenge siden. Jeg gjorde begge deler til jeg gikk på en gigasmell. Nå er jeg antitobakk.
 
Back
Topp