Snus

Mille32

Glad i forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
Andre enn meg som skal slutte å snuse?
Hvordan går det?
 
Sniker her inne (satser på at jeg kan komme inn hit om noen dager) :hilarious:
Jeg sluttet å snuse for 43 dager siden, men kjøpte meg Onico (nikotin og tobakk fri) som erstatning i starten, funker fjell og har nå nesten sluttet helt med den også :) hadde ingen abstinenser eller noe problemer etter 10 år med snus :D
 
Sniker her inne (satser på at jeg kan komme inn hit om noen dager) :hilarious:
Jeg sluttet å snuse for 43 dager siden, men kjøpte meg Onico (nikotin og tobakk fri) som erstatning i starten, funker fjell og har nå nesten sluttet helt med den også :) hadde ingen abstinenser eller noe problemer etter 10 år med snus :D
Oi, så flink du har vært!!:gen014
Jeg har også kjøpt onico, men de er så store! Jeg er vant me å bruke superslim, så sliter litt med dem :p
Suget er betraktelig mye mindre enn jeg trodde, så skal ikkje klage!
 
Oi, så flink du har vært!!:gen014
Jeg har også kjøpt onico, men de er så store! Jeg er vant me å bruke superslim, så sliter litt med dem :p
Suget er betraktelig mye mindre enn jeg trodde, så skal ikkje klage!
Ja jeg er imponert over meg selv, etter så mange år har jeg endelig klart det :D og det uten at jeg har savnet nikotin også!!!
Har du Onico pure white? Den er ikke så stor, selvfølgelig større en superslim for den er jo mini :hilarious:
 
Jeg også har sluttet. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så dum at jeg begynner igjen mellom hvert barn. Og det er ikke slik at jeg begynner rett etter fødsel heller, med begge har jeg begynt ca når de har rundet 2 år, så må jeg slutte igjen etter noen måneder når jeg blir gravid. Er det mulig? :dead:

Nå er jeg så sur og irritabel, stakkars gubben. Han har prøvd å slutte å snuse med meg hver gang (har to barn fra før) men han har ikke klart det. Kanskje alle gode ting er 3?
 
Jeg også har sluttet. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så dum at jeg begynner igjen mellom hvert barn. Og det er ikke slik at jeg begynner rett etter fødsel heller, med begge har jeg begynt ca når de har rundet 2 år, så må jeg slutte igjen etter noen måneder når jeg blir gravid. Er det mulig? :dead:

Nå er jeg så sur og irritabel, stakkars gubben. Han har prøvd å slutte å snuse med meg hver gang (har to barn fra før) men han har ikke klart det. Kanskje alle gode ting er 3?
Jeg har ingen barn, men 3.gangen jeg er gravid og har også sluttet og begynt igjen hver gang :hilarious: det er jo bare idioti!

Nå har mannen lovet å slutte før termin hvis vi kommer så langt denne gang ;)
 
Jeg sluttet med snus den dagen jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann. Etter ammeslutt prøvde jeg å starte på igjen tre ganger, men det var like fælt hver gang..:hilarious: Så nå har jeg vært uten snus i snart 4 år:D
 
Jeg sluttet med snus den dagen jeg fant ut at jeg var gravid med førstemann. Etter ammeslutt prøvde jeg å starte på igjen tre ganger, men det var like fælt hver gang..:hilarious: Så nå har jeg vært uten snus i snart 4 år:D
Bra jobba!:gen014 Håper det skjer med meg også!
 
Jeg er sluttet og røyke...
Fikk positiv test torsdag og har holdt meg siden.

Må dog få innrømme at det er et under at ingen har blitt drept :p
Neida, men det er helt heftig vanskelig, så vurderte å kjøpe meg Onico så jeg ikke går på en smell..
 
Jeg er sluttet og røyke...
Fikk positiv test torsdag og har holdt meg siden.

Må dog få innrømme at det er et under at ingen har blitt drept :p
Neida, men det er helt heftig vanskelig, så vurderte å kjøpe meg Onico så jeg ikke går på en smell..
Vet ikke hva som er verst - røyke eller snuseslutt!
Dere er hvertfall god som klarer å slutte tvert :gen014
 
Vet ikke hva som er verst - røyke eller snuseslutt!
Dere er hvertfall god som klarer å slutte tvert :gen014


Jeg kan tro begge er like heftige..
Flink og flink... Gubben sa i sted at jeg er nesten som ett vilt dyr, det er like før jeg ryker i hundeburet :p
Litt humor det da, med tanke på at jeg føler meg som den solstrålen.. :p (helt til noen sier noe feil) 3:)
 
Jeg kan tro begge er like heftige..
Flink og flink... Gubben sa i sted at jeg er nesten som ett vilt dyr, det er like før jeg ryker i hundeburet :p
Litt humor det da, med tanke på at jeg føler meg som den solstrålen.. :p (helt til noen sier noe feil) 3:)
:hilarious::hilarious: Kan kanskje ikke bare skylde det på røykeslutt!
 
Back
Topp