Snus!

Jeg kuttet snusen igjen når vi begynte å prøve, håper å ikke få tilbake til senere. Har begynt igjen etter hver ammeperiode. Ser du skriver rett etter fødselen.. Hvis du har tenkt å amme, så vil jeg si at du hverken kan snuse eller røyke før du er ferdig med ammingen:happy118

Tror dere misforstod med litt, og skjønner det godt når jeg leser over det jeg skrev. Det er kun en liten tanke som har fristet meg av og til om at kun 1 snus da hadde vært deilig. Men jeg kommer nok ikke til å gjennomføre den tanken, da må det i så fall bli onico. Har ingen planer om å begynne med snus igjen ☺
Så bra at du kuttet snusen under prøvingen! ☺ Hva er det som har fått deg til å begynne med snus igjen etter hver ammeperioden?

Tror dere misforstod med litt, og skjønner det godt når jeg leser over det jeg skrev. Det er kun en liten tanke som har fristet meg av og til om at kun 1 snus da hadde vært deilig. Men jeg kommer nok ikke til å gjennomføre den tanken, da må det i så fall bli onico. Har ingen planer om å begynne med snus igjen ☺
Så bra at du kuttet snusen under prøvingen! ☺ Hva er det som har fått deg til å begynne med snus igjen etter hver ammeperioden?

Har en samboer som også snuser, så det påvirket litt, samt at savnet og suget var såpass stort at jeg falt for fristelsen. Det er LETT å ta kun én snus, men det blir aldri kun med den ene.

Slutta når jeg fikk positiv på test. Gikk egentlig bedre enn forventet men jeg savner den fra tid til annen. Nå lukter det pyton da,

Har en samboer som også snuser, så det påvirket litt, samt at savnet og suget var såpass stort at jeg falt for fristelsen. Det er LETT å ta kun én snus, men det blir aldri kun med den ene.
Akkurat samme her, jeg begynte på igjen. Først på en tur ute på byen, og så eskalerte det. Var i en litt nede-periode også, så jeg hadde ikke lyst å slutte en gang.

Jeg snuser ikke fast, men MÅ ha snus på fest.. Er spent på om jeg klarer å lure venninene på julebordet når jeg sier nei til det :hilarious:

Jeg hadde også en mann som snuste (han snuser fortsatt). For meg ble det en test av egen viljestyrke. Da jeg var hjemme i permisjon, lå det snus i kjøleskapet. Jeg ble skikkelig gira på at jeg klarte å motstå selv om ingen hadde merket om jeg tok en. For meg fungerte det å skrive ned følelsene jeg fikk når jeg hadde sug. Hvorfor jeg hadde det suget, og hva jeg kunne gjøre for å avlede. Og så brukte jeg slutta-appen. (Og når jeg slutta da jeg var gravid hadde jeg alltid med meg en boks med snus - så jeg ikke skulle få panikk og dra og kjøpe)

Jeg sluttet når jeg fikk positiv test i juli. Mistet i august, men bestemte meg for å ikke begynne å snuse igjen. Veldig glad for det nå :-)

Back
Topp