Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har prøvd å slutte tusen ganger før, og det eneste som motiverer meg nok er å være gravid. Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg har både snust og drukket alkohol de første ni dagene etter elFor dere som har planlagt å bli gravid, hvorfor sluttet dere ikke før dere fikk positiv test? Jeg håper ikke noen tar seg nær av at jeg spør, jeg er bare genuint interessert.
Sluttet selv for 6 år siden å røyke, men en gang vi planla å bli gravide. Har dog hele den lange prøvetiden hatt uendelig dårlig samvittighet for at jeg tidligere røykte, og har tenkt at prøverør er "straffen" for det.
Fordi jeg ikke klarte, graviditet er min eneste motivasjon. Har prøvd lenge å bli gravid, og dét i tillegg til andre ting i livet trakk meg ned så da "trengte" jeg snusen.For dere som har planlagt å bli gravid, hvorfor sluttet dere ikke før dere fikk positiv test? Jeg håper ikke noen tar seg nær av at jeg spør, jeg er bare genuint interessert.
Sluttet selv for 6 år siden å røyke, men en gang vi planla å bli gravide. Har dog hele den lange prøvetiden hatt uendelig dårlig samvittighet for at jeg tidligere røykte, og har tenkt at prøverør er "straffen" for det.
Jeg har prøvd.. og av en eller annen grunn blir jeg ufin og sur på mannen når jeg slutter "uten grunn".For dere som har planlagt å bli gravid, hvorfor sluttet dere ikke før dere fikk positiv test? Jeg håper ikke noen tar seg nær av at jeg spør, jeg er bare genuint interessert.
Hehe, funka tydeligvisJeg sluttet å snuse sammen med sambo når vi skulle begynne å prøve. Aggresjon og irritasjon ble brukt som energi i sengenhehe

Hvis du tenker sånn så blir det sånnJeg kuttet hardt ned på snusen siste månedene og sluttet tvert da jeg fikk positiv test. Går overraskende greit å holde seg unna! Men må innrømme at jeg har tenkt "tenk så deilig med en snus rett etter fødselen"![]()
Det blir nok lettere jo lenger tid det går. Hvis du skal amme så må du jo holde deg unna snus etter fødselen også...Jeg kuttet hardt ned på snusen siste månedene og sluttet tvert da jeg fikk positiv test. Går overraskende greit å holde seg unna! Men må innrømme at jeg har tenkt "tenk så deilig med en snus rett etter fødselen"![]()
Jeg kuttet hardt ned på snusen siste månedene og sluttet tvert da jeg fikk positiv test. Går overraskende greit å holde seg unna! Men må innrømme at jeg har tenkt "tenk så deilig med en snus rett etter fødselen"![]()