Snus

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Jeg sluttet helt med snus da jeg ble gravid, tar absolutt ikke sjansen på noe annet, men jeg VET at jeg kommer til å starte igjen etter amming. Det er jo egentlig veldig dumt :-/ Begge foreldrene mine, brodern samt flere venner snuser så påvirker jo litt.. Flere som savner snusen?

Går overraskende bra, men jeg har ingen rundt meg som snuser da. Bortsett fra på jobb.
Akkurat nå i disse juletider savner jeg fenalår dyppet i rømme :anyone

Jeg har ikke snust på 9 uker nå. Nyter å være 100% nikotinfri første gang siden 14-års alder (røykte før). Jeg har virkelig ikke lyst til å begynne igjen, men kjenner selvfølgelig et savn av og til. Mannen min prøver å slutte han og, så det blir en felles greie.

Håper han klarer det. Er nok litt enklere for oss som må ;)

Last edited:
Men ja, tanken har slått meg: hold ut et år, bare ett år. Huff...

Savner det innimellom! Men på en måte så er det godt å være uten også, brukte altfor mye penger på det da jeg kjøpte en ny boks annenhver dag..

Sluttet nå når jeg ble gravid, men jeg savner snusen så og si hver dag.. Tror nok jeg kommer til å begynne igjen

Sluttet for 2 1/2 år siden (hadde da snust i 7 år) og savner snusen enda. Tror det er viktigst å forberede seg på, at det er ikke sånn at man ikke har lyst på det lengre når det har gått lang tid. Savner fortsatt den "snusen".

Men en mor med snus syntes jeg er veldig lite fint, hvis du ikke har lyst starte igjen så prøv tenk på det, at det er dårlig forbilde for barnet ditt og at du heller vil bruke penger på barnet, selvom man har god råd :) last ned slutt appen og bruk heller pengene du sparer på noe til baby så får du "dårlig samvittighet" om du må stoppe med det feks:)

Er veldig tungt da sambo snuser. Men han har også tatt til fornuft så han slutter åå nyttårsaften :) sist slutta vi begge med røyk også, og denne gangen blir det snusen håper jeg :) jeg skal klare å ikke begynne etter fødsel.. er så himla dyrt :/

Går overraskende bra, men jeg har ingen rundt meg som snuser da. Bortsett fra på jobb.
Akkurat nå i disse juletider savner jeg fenalår dyppet i rømme :anyone

Du kan spise fenalår om du fryser det først :) Her har både vi og foreldrene mine hatt fenalåret i fryseren slik at jeg å kan spise av det :)

Jordmoren sa nå det til meg og flere jeg kjenner har fått samme beskjed

Hva sier jordmor om listeria i spekemat da? Matportalen gir offentlige råd til gravide, så det er merkelig at jordmor er uenig i dette...

Du kan spise fenalår om du fryser det først :) Her har både vi og foreldrene mine hatt fenalåret i fryseren slik at jeg å kan spise av det :)

I wish! Men jeg følger rådene til matportalen så da blir det ikke fenalårfest før i 2015 :)
Regner med at det som regel går helt fint å spise slike ting, fryst eller ikke. Men jeg overlever uten en stakket stund :)

Savner snusen hver dag, og har tenkt hele tiden at jeg kommer til å begynne igjen. Håper jeg ikke har lyst når tiden er moden, men usikker på om jeg klarer å holde meg :p Har Onico nå, og det hjelper godt på suget :)

Back
Topp