Snus slutt!

Åhh herlighet så flink du er!! Har ikke jeg fått til. Ikke med nr 1 og ikke nå. Stooor respekt til dere som klarer det!!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Bruk onico eller zeroberg ibegynnelsen, det hjelper på snussuget! Zeroberg har forskjellige smaker som lakris og mint:)

Ps, ikke kjøp Qvitt sine, de inneholder ginseng :)

LYKKE TIL

Hvor fikk du tak i zeroberg? Sverige?
Hvem synes du er best? Jeg er avhengig av å ha noe under leppa og synes egentlig onico sine er for parfymerte..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Åhh herlighet så flink du er!! Har ikke jeg fått til. Ikke med nr 1 og ikke nå. Stooor respekt til dere som klarer det!!

Har du prøvd onico?

<3 Gutt 04.02.12 <3

Hvor fikk du tak i zeroberg? Sverige?
Hvem synes du er best? Jeg er avhengig av å ha noe under leppa og synes egentlig onico sine er for parfymerte..

<3 Gutt 04.02.12 <3

Kjøpte det på Sørensen i Bergen. Men går an å bestille over nettet, her er adr: http://www.msorensen.no/Snus/Nikotinfri
Syns onico er veldig kjedelig, så greit å bytte litt da.. Så da har det vært godt med zeroberg. Har byttet mellom den i mint og den i lakris :)

Jeg har slutta med både røyk og snus :) røyk slutta jeg med for 3 uker siden, gikk da over til litt snus. Så la jeg bort snusboksen nå for en uke siden ca:) så sluttet før jeg viste at jeg var gravid:)

Jeg tenker litt sånn att hvis ikke jeg klarer å gjøre det som er best for mitt barn, hvem skal gjøre det da? Akkurat nå de neste mnd så er det kun jeg som kan gjøre noe.. alt står på meg, og da vil jeg ikke se tilbake på denne tiden og vite att ikke jeg ga 100% fra første stund ♡

♡ ønsker en liten ♡

Kjøpte det på Sørensen i Bergen. Men går an å bestille over nettet, her er adr: http://www.msorensen.no/Snus/Nikotinfri
Syns onico er veldig kjedelig, så greit å bytte litt da.. Så da har det vært godt med zeroberg. Har byttet mellom den i mint og den i lakris :)

Oioi hadde ikke trudd slikt var
Mulig;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Ååå, ja har forsøkt det. Var ikke det samme det altså så for meg var det ikke bare det å ha noe der :-(

Ahh ok;) bra du har prøvd i allefall;)

<3 Gutt feb.12 <3

Back
Topp