Snus slutt!

Sugermama

Elsker forumet
I dag slutta æ å snuse, no e æ fast bestemt på at æ ikke skal begynne igjen:)

Andre som snuse, som vil hive sæ med?;)

så fantastisk!!! jeg klarte å stumpe røyken ved positiv test.... Og kommer nok til å klare holde meg unna helt fint :)

Gratulerer!!! Jeg sluttet å snuse tobakksnus forrige uke, var tomme snusposer ett par dager fordi jeg var på ferie, nå går det i Onico, men har veldig lyst på en ordentlig en...

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Ikke lov til å skrive slike skremme- overskrifter:eek:

Men flott med snus slutt, det skal du ha:p:D:p

Hahaha... leste det som "snufs..slutt#

Ammetåka som har slått inn?:p

Jadaneidaså

Mulig å få litt motivasjon for å prøve å slutte her inne?;) Er litt over 4 uker på vei og sliter med å kutte helt:/ Tatt nikotinfri en uke nå, men også hatt den "vanlige" et minutt i leppa før jeg tar den ut. Våger ikke å ha den der lenger. Får dårlig samvittighet for hver gang så må virkelig jobbe med meg selv! Trodde virkelig ikke jeg var blitt så avhengig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink du er :) bare stå på videre, husk at når suget kommer går det over snart igjen :)

TuMmY LoVe

Mulig å få litt motivasjon for å prøve å slutte her inne?;) Er litt over 4 uker på vei og sliter med å kutte helt:/ Tatt nikotinfri en uke nå, men også hatt den "vanlige" et minutt i leppa før jeg tar den ut. Våger ikke å ha den der lenger. Får dårlig samvittighet for hver gang så må virkelig jobbe med meg selv! Trodde virkelig ikke jeg var blitt så avhengig :(

Jeg var akkurat likedan. Tenkte bare mer og mer på det. En ting som fungerte på meg, helt tullete ting.. Var å tømme snusen fra posene. Legge 2 poser inni en tom og putte under leppa. Vel å merker var jeg på ferie og hadde ikke mulighet å kjøpe tobakksfri. Nå er den tobakksfrie like mye inne som den vanlige var.. Er tydeligvis ikke avhengig av snusen, men bare det å ha noe under leppa...

<3 Gutt 04.02.12 <3

Bra jobba! Kuttet selv ut snusen når jeg fikk positiv test, så jeg har klart meg i 21 dager uten snus nå :D
Lykke til videre! :D

Kjøpte Onico i dag og den føles som ekte snus så har klart meg helt uten Skruf i dag:)! Den forrige nikotinfrie kjøpte jeg i Sverige og var ikke like bra. Har nå trua på at jeg klarer å slutte :) Må jo bare det!

Sniker fra august! Vil bare si at jeg sluttet på dagen jeg fikk positiv test, 1 eller 2 desember... Har til nå vært snusfri 256 dager, og har spart 21 149 kr!! Så jenter, bare til å slutte, jeg snuste en boks for dagen før... ;) Heier på dere!

Kjøpte Onico i dag og den føles som ekte snus så har klart meg helt uten Skruf i dag:)! Den forrige nikotinfrie kjøpte jeg i Sverige og var ikke like bra. Har nå trua på at jeg klarer å slutte :) Må jo bare det!

Så bra!!!;) stå på ut dagen også!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Bruk onico eller zeroberg ibegynnelsen, det hjelper på snussuget! Zeroberg har forskjellige smaker som lakris og mint:)

Ps, ikke kjøp Qvitt sine, de inneholder ginseng :)

LYKKE TIL

Back
Topp