ChristineN
Andre møte med forumet
Sluttet å røyke når jeg ble gravidJeg er 28 år og røykt siden jeg var 16 så var ikke aakkurat enkelt men alt for tulla i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme med meg, savner vanen hver dag, men heldigvis mindre og mindre for hver dag nåJeg sluttet å røyke to dager etter positiv test. Hadde røkt mer eller mindre i seks år, og snust i tillegg de siste to årene omtrent. Jeg savner det sosiale ved røyken og komforten ved snusen hver eneste dag, men har bestemt meg for å aldri begynne igjen. Vil være et godt forbilde for sønnen min.
Det lukter veldig godt til tiderJeg slutta også å røyke da jeg fant ut at jeg var gravid... Men kjenner jeg savner den innimellom, også synes jeg det lukter såååå godt når jeg går forbi andre som røyker. Men skal klare å kutte for godt nå.. Heller kjøpe meg noe for pengene jeg sparer
Snart ett år på deg men du røyket lite da, det er braVis vedlegget 107983
Gratulerer
Vi kasta røyk/ snus når vi bestemte oss for å slutte på pilla og prøve så er ca 10 mnd tror jeg. Vi slutta på dagen og det gikk overraskende bra, og vi håper å fortsette med det
Edit: 9 mnd og 21 dager fant jeg ut.
Snart ett år på deg men du røyket lite da, det er bra
Nei jeg kan ikke si at jeg vet hvor de 11000 jeg har spart, er hen heller men godt å vite at de ikke ligger i tannkjøttet mitt hehe.Ja, var ikke store greiene, til daglig, for røyka ikke på jobb, og holdt det skjult for familie smugrøyka i en alder av 28 haha
Kunne godt røyke en hel og litt til pakke på fest og dager hvor jeg ikke jobba var det mange, spesielt fine dager på verandaen. Så er bare gjennomsnittet.
Men når jeg snusa, da kunne jeg hå gjennom en pakke om dagen, den slet jeg med, bynte å røyke for å klare å slutte med snusen... Faktisk
Men alt har med motivasjon å gjøre, hvis vi ikke skulle prøve på en liten knert, så hadde jeg nokk røyka enda.en aldri igjen! Vi sa unnskyld til et vennepar av oss her om dagen for å ha stinka rundt dem De bare lo, og vi er fast bestemt på å ikke bli en av de som klager på røykerne, bare så lenge jeg slipper å være rundt det, for jeg syns det stinker
Er godt uten men pengene en sparer ser vi ikke noe til