Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeeei, gratulerer Tok min siste snus 26. august. Satt på badet og prøvde tyde graviditetstesten og puttet en i munnen uten å tenke meg om. Tok meg 2 minutter å innse hva jeg hadde gjort så var det rett ut med den igjen Slutta egentlig i oktober 2013, men hadde et par måneder på igjen etter en sa i juni. Så den verste jobben var allerede gjort på forhånd.Vis vedlegget 107741
Det er visst ett halvt år, det
Det er bra det også da har du vært snusfri i hvertfall 28 uker denne gangenJeeei, gratulerer Tok min siste snus 26. august. Satt på badet og prøvde tyde graviditetstesten og puttet en i munnen uten å tenke meg om. Tok meg 2 minutter å innse hva jeg hadde gjort så var det rett ut med den igjen Slutta egentlig i oktober 2013, men hadde et par måneder på igjen etter en sa i juni. Så den verste jobben var allerede gjort på forhånd.
Veldig spent på om jeg klarer å la vær å begynne igjen. Mannen snuser fortsatt. Han hadde egentlig også sluttet, men vi begynte igjen sammen i juni. Så slutta jo jeg etter positiv test, men ikke han. Nå maser jeg litt med jevne mellomrom om at han må slutte. Da blir det nok enklere for meg å ikke begynne igjen!Hmm, jeg var vel ca 4+5 da jeg tok test. Da hadde jeg ikke snust siden dagen før. I dag er jeg 33+2. Nesten 29 uker da! Utfordringen blir å aldri begynne igjen...
Hvor lenge har du gått uten?Hmm, jeg var vel ca 4+5 da jeg tok test. Da hadde jeg ikke snust siden dagen før. I dag er jeg 33+2. Nesten 29 uker da! Utfordringen blir å aldri begynne igjen...
Ja det er jo det som blir utfordringen når babyen kommer. Snus er så lett å bare ta inn og ut av munnen i forhold til røyk, så kanskje lettere å begynne med det. Har fått fikset tennene mine etter at jeg sluttet sånn at alle spor av snus er borte var ikke så mye å fikse, men for meg var det sjenerende. Ønsker ikke å ødelegge det igjen.Jeg er røykfri og hååååper jeg ikke begynner igjen når klumpen er ute
Jeg har holdt på med snus/røyk siden jeg var 15, så 14 år på meg. Har spart 11.000 jeg også. Tenk alt vi kunne gjort med de pengene i løpet av så mange årSniker fra Juni Jeg fikk beskjed fra slutta-appen at jeg har vært snusfri i 20 uker i dag Slutta på dagen jeg fikk positiv test, og hadde høyt forbruk - ca. 1 boks om dagen. Har allerede spart 11000. Er veldig stolt
Jeg kommer ikke til å begynne igjen. Har slitt med nikotin i 12 år og dette er første gang jeg har klart å slutte. Nyter livet som eks-nikotinslave!
Sikkert ikke lettere nei, når noen rundt deg snuser. Spesielt de du bor sammen med. Håper han slutter etterhvertVeldig spent på om jeg klarer å la vær å begynne igjen. Mannen snuser fortsatt. Han hadde egentlig også sluttet, men vi begynte igjen sammen i juni. Så slutta jo jeg etter positiv test, men ikke han. Nå maser jeg litt med jevne mellomrom om at han må slutte. Da blir det nok enklere for meg å ikke begynne igjen!
Håper jeg også For tiden reagerer jeg bare på lukten og synes det stinker. Før ville jeg fått lyst på av lukten. Håper det fortsetter slik og at det ikke er noe gravidnesen har funnet påSikkert ikke lettere nei, når noen rundt deg snuser. Spesielt de du bor sammen med. Håper han slutter etterhvert
Syns ikke snus lukter noe godt jeg heller. Selv ikke den snusen jeg snuste hellerHåper jeg også For tiden reagerer jeg bare på lukten og synes det stinker. Før ville jeg fått lyst på av lukten. Håper det fortsetter slik og at det ikke er noe gravidnesen har funnet på
Sluttet og røyke når jeg var 3 uker på vei
Det er jo kjempe braSluttet og røyke når jeg var 3 uker på vei
Men du klarte det til slutt da selv om det tok 13 år. Aldri forsentJeg slutta å røyke i januar 2014, for å få en operasjon i ankelen I mai. Fant ut at jeg ikke gadd å begynne igjen når jeg alikevel klarte helt fint å holde meg unna i 12 uker før og etter operasjonen
Med første sluttet jeg før jeg ble gravid og holdt meg unna til jeg hadde sluttet å amme..... Dummeste jeg noen gang har gjort var å begynne igjen, for har etter det nesten konstant prøvd å slutte igjen i 13år