Snus/Røyk

Røyker eller snuser du?

• Antall som har svart
    28
Ja alt kan skje, men røyking er med på å fordoble risikoen for sykdommer, ettervirkninger og plager for den lille babyen.

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Slutta å røyke for snart 4 år siden, erstatta røyken med snus, og slutta å snuse for 6 mnd siden.
Erstatta snusen med nikotintyggis....Så nå prøver jeg å avvende meg UTEN å erstatte det med noe! :-O
Men har fortsatt lyst på snus nesten hver eneste dag, så det var ekstremt vanskelig å slutte med!

Ser for meg at det blir nesten like vanskelig å slutte med nikotintyggisen, men har allerede trappa ned mye så vi håper det går greit... :)

Slutta å røyke for 2 uker siden. Men snuser ennå, skal slutte veeeldig snart.. Men er vanskelig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg snuser! Sliter veldig med å slutte! Men jeg skal! Å d så snart som mulig! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sluttet å røyke for fire år siden, aldri vært noe glad i snus.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har gått over på nikotinfri snus :)
Kjenner godt at det ikke er nikotin, men nå har kroppen kuttet suget etter det.
Vil absolutt ikke utsette bebisen for nikotin!

Har bare tatt en nikotinfri i dag, og skal iløpet av uka legge den helt bort :)
Det er mitt mål!

Har gått over på nikotinfri snus :)
Kjenner godt at det ikke er nikotin, men nå har kroppen kuttet suget etter det.
Vil absolutt ikke utsette bebisen for nikotin!

Har bare tatt en nikotinfri i dag, og skal iløpet av uka legge den helt bort :)
Det er mitt mål!
Lykke til. Har slutta jeg også. Er vanskelig men alt for lille i magen☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lykke til. Har slutta jeg også. Er vanskelig men alt for lille i magen☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nettop! Alt for den lille :)
Denne gangen skal jeg ikke begynne etter fødsel igjen :P

Hvordan går det med sluttingen av snus og røyk?

Eg var stor!røyker før! Fysj! Men valgte å slutta då vi har brukt fem år på å bli gravid og røykingen kunne vere med å påvirke dei konstant negative resultata. Veldig VELDIG glad og stolt over det no :D har ikkje ein gang lyst på :) :) kanskje bere et drag når det e sånn vêr ute som det e no, om du har ei øl i handa :) heldigvis ingen problem for meg då øla og e pakka godt vekk ;) stå på damer! :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Eg klarte ikke å slutte å røyke sist, tok min siste røyk før eg gikk inn på føden sist med 4cm åpning og min sønn er heilt frisk å fin til nå:) men eg har faktisk ikke røyket siden han ble født:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Blei visst sendt før den skulle den der ;)

håper alle klarer å slutte, veit at for mange er det veldig vanskelig! Å bite tennene sammen og komme seg gjennom dei første vekene, knall tøft men dei første vekene er verst! :)
Sniker fra desember forresten :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Jeg har vært helt røykfri i 2 mnd. Happy:-) Har røykt et halvt liv, men orker ikke den dårlige samvittigheten som jeg hadde sist svangerskap for da sleit jeg med å holde meg helt unna. Men røyksuget er der.

Sent from my SM-T320 using BV Forum mobile app

Har nulltoleranse for røyk/snus under svangerskapet.

Ekstremt egoistisk å sette sin egen nytelse foran barnets helse. Fosterets kveles sakte, ettersom fosteret bruker mye lengre tid (flere timer) enn mor på å kvitte seg med kullosen.
Siden det er så vanskelig å slutte så må stumpe røyken leeeeenge før en går til det valget å prøve å bli gravid.

Røyker/snuser ikke selv(obviously) :D

Slutta å snuse da jeg fikk positiv test (på ikm dagen) D smakte rett og slett vondt med snus, ble kvalm av det. Så det var meget lett å slutte :)

Venter en liten i februar ❤️

Slutta å røyke for ca 4 år siden, røyk gir helt avsmak nå! Snus slutta jeg med for straks 1 år siden, men har fortsatt lyst på innimellom! :) nikotinryggis slutta jeg med 2 dager etter positiv graviditetstest, det gikk egentlige helt fint selv om jeg hadde brukt det i 1 år og var avhengig.
Veeeeeldig glad for at jeg nå er kvitt alt av sånne uvaner! :)

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Back
Topp