Snus/Røyk

Røyker eller snuser du?

• Antall som har svart
    28

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Lurer på hvor mange som har disse uvanene :P

Selv røyka jeg og snusa forrige gang, men slutta så fort jeg fant ut at jeg var gravid.
Klarte ikke å holde meg unna snusen etter fødsel og etter amming, så den sliter jeg med.

Fant ut på tirsdag at jeg var gravid ( 2. dager i dag ) og har ikke snusa i dag. Tok et par stk i går.

Hvordan er det for dere andre?

Jeg fikk heldigvis avsmak på snus så det var ikke så vanskelig å slutte å snuse når eg fant ut at eg var gravid hehe men har prøv å slutte å snuse før jeg blei gravid å det er veldig vanskelig så eg forstår deg veldcig godt at det ikke er lett, men du klarer det nok tilslutt :) :)

Har aldri snusa og slutta å røyke for snart 3 år siden så det blir heldigvis ingen problem under svangerskapet ☺ sist ble jeg så dårlig at jeg ikke klarte så holdt opp i 1 år da.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har snusa i 5 år. Har ikke snusa gjennom svangerskapene. Men nå har jeg store problemer med det. Klarer ikke å slutte på dagen men tar et par stk om dagen. Så håper å slutte helt veldig snart. Er ikke bra for lille bebin i magen er skuffa over meg selv men synes det er veeeeldig vanskelig.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Syntes også at det er veldig vanskelig.... Sitter på jobb å vurderer å dra på butikken å kjøpe meg en boks... klarer ikke konsentrere meg !! :o

Hva med disse snusene uten nikotin? Har selv aldri røyka eller snusa.. Håper dere klarer å slutte :)

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

jo jeg tenker tanken på å kjøpe meg nikotinfri. Men samtidig vil jeg bevise for meg selv at jeg skal klare å slutte med selve vanen, bare det å ha noe under leppa :P

Suget gikk litt over nå så skal prøve så godt jeg bare kan å holde meg opptatt sånn at det blir litt lettere :)

det er lettere å slutte å røyke enn med snusen for den kan man jo bruke over alt uten at det plager andre hehe det er vanskelig men du klarer dette :) masse lykke til :) :)

Jeg har snusa i 7år. Prøvd å slutte mange ganger med aldri klart det... Men da jeg fant ut at jeg var gravid var det ikke litt vanskelig en gang. Rare greier, men har ikke snuset eller hatt lyst på siden testen viste positivt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Slutta å røyke for 3 uker siden

Sluttet å røyke for 6-7 år siden og sluttet å snuse for 2år siden:) Deilig!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg fikk vite i dag, at jeg testet postiv, så nå har jeg gikk bort de 3 tobakkspk jeg hadde liggende, til mamma også fikk gubben kaste den jeg hadde som var åpen. Dro på butikken i dag, for å kjøpe snus, for å erstatte røyken, men snusen skal også bort! Har røyka i 13år, så jeg klarer ikke å slutte på dagen :(

Jeg fikk vite i dag, at jeg testet postiv, så nå har jeg gikk bort de 3 tobakkspk jeg hadde liggende, til mamma også fikk gubben kaste den jeg hadde som var åpen. Dro på butikken i dag, for å kjøpe snus, for å erstatte røyken, men snusen skal også bort! Har røyka i 13år, så jeg klarer ikke å slutte på dagen :(

Det er vanskelig å slutte på dagen ja. Det vet jeg alt om

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da har jeg tatt den siste røyken og håper dette ikke blir vanskelig. Alt for den lille spiren vår <3

Jeg tok den siste røyken i går.. Har vært helt jævlig, føler meg på randen av sammenbrudd.

Jeg tok den siste røyken i går.. Har vært helt jævlig, føler meg på randen av sammenbrudd.
Godt det er flere i samme båt som meg men vi skal klare dette :) tenk på den fine premien vi får :)

Har en sønn på 13 mnd nå, og når jeg ble gravid med han sluttet jeg å røyke den dagen jeg fant det ut. Har ikke rørt en røyk siden! Hadde vært fast røyker i 10 år da jeg slutta! Er helt imot røykere og snuser som gjør det under svangerskapet. Vil man sterkt nok så greier mat å stå imot suget og klare å slutte.

En kollega av meg røyket gjennom svangerskapet, babyen stoppet å vokse i magen og ble født 2 mnd før termin, ungen fikk en kjempetøff start på livet, og mest sannsynlig hadde alt vært annerledes om hun ikke hadde røyket...

Den første uken er verst! Det gjør nesten fysisk vondt, men så roer det seg heldigvis! :) lykke til: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Har en sønn på 13 mnd nå, og når jeg ble gravid med han sluttet jeg å røyke den dagen jeg fant det ut. Har ikke rørt en røyk siden! Hadde vært fast røyker i 10 år da jeg slutta! Er helt imot røykere og snuser som gjør det under svangerskapet. Vil man sterkt nok så greier mat å stå imot suget og klare å slutte.

En kollega av meg røyket gjennom svangerskapet, babyen stoppet å vokse i magen og ble født 2 mnd før termin, ungen fikk en kjempetøff start på livet, og mest sannsynlig hadde alt vært annerledes om hun ikke hadde røyket...

Samme skjedde meg men han kom til termin men hadde fare for fortidelig fødsel så var sengeliggende i flere uker... Og jeg røyket ikke... Så ikke legg all skyld for ondskapen som skjer på røyken.

Samme skjedde meg men han kom til termin men hadde fare for fortidelig fødsel så var sengeliggende i flere uker... Og jeg røyket ikke... Så ikke legg all skyld for ondskapen som skjer på røyken.

Nei vet det skjer selv om man ikke røyker! Men samvittigheta når noe slikt skjer blir jo værre om man røyker. For alle som røyker som gravid vet at det IKKE er bra for barnet i magen.

Back
Topp