snus\røyk

jeg har ikke snusa i hele dag bare spist masse..særlig is
 


Jafseslafsaslappfis skrev:
jeg har ikke snusa i hele dag bare spist masse..særlig is



Flinken!!!:D Jeg har vært snusfri i 1,5 uker!! I desember skal jeg snuse igjen. Ha ha:)
 
Flott at flere kommer med innspill her:) Håper alle når sine mål ang. slutting, lykke til! :)
 


Jafseslafsaslappfis skrev:
jeg har ikke snusa i hele dag bare spist masse..særlig is



SÅ FLINKT! Stå på! =D
 
takk, takk
 


humbug skrev:


Jafseslafsaslappfis skrev:
jeg har ikke snusa i hele dag bare spist masse..særlig is



Flinken!!!:D Jeg har vært snusfri i 1,5 uker!! I desember skal jeg snuse igjen. Ha ha:)

vi kan jo sikkert ikke det heller, for da ammer vi
 


Kaarmo92 skrev:
ikke en eneste snus siden positiv test (uke 4)! :) det var absolutt ikke et valg, det var bare sånn. Vet at snusboksen venter på meg på andre siden av svangerskapet, men den lille skal ikke lide for mine dumme valg.. Ta det fra noen som snuste ca 1 boks om dagen jenter! Dere som vil slutte: DETTE KLARER DERE! :D


Samme her..slutta på dagen!Var et helvette de første dagene,men er bare å holde seg hard så går suget over!Men gleder meg allerede til jul og at jeg kan nyte snusen igjen!;)
 
Bruker snus sjøl, men i dag var jeg å kjøpte Onico. Det er en tobakk og nikotinfri snus :) Skal bruke den i stedet for vanlig... Iallefall frem til jeg ikke har lyst på snus mer :)
Mener den er laget på havre å så er det tilsatt smak, så kanskje det kan være noe for dere som vil slutte ;) 
Lykke til alle sammen :)
 
Slutta å snuse i september når vi startet prøvingen...men begynte dessverre igjen 2 dager etter inngrepet etter MA'en vi hadde i januar... Men har ikke snust i hele dag, tok min siste snus i går ettermiddag, og det går fantastisk fint... Har ikke slitt noe særlig i dag, bare litt uro i kroppen, men den roer seg nok sikkert snart...
Så nå har jeg pause fra snusingen på ubestemt tid....
 
Back
Topp