*Snuppis*

oioioioiooi!! såå spennende da!
jeg håper på dine vegne at det er noe på gang, kunne jo høres litt slik ut da[:)][:)] min fødsel starta med vannavgang uten forrvarsel da..så har ingen erfaring med det..men jeg har jo hørt andre som har snakka om slike tegn som du sier[:)] *krysser fingrene for deg jeg!
åå sjenner jeg faktisk begynner å bli sugen selv alså..men blir nokk maange år til fordeom[8D][:)]

masse masse lykke til med fødselen og tiden etterpå!! *stoor klem fra meg å W*[:)][:)]

sååå spennende snuppis!!! Jeg gleder meg masse til oppdatering, er det noen som kan sladre til oss tro!?
Høres ut som det nrmer seg veldig!! Jeg gikk jo sånn (som du beskriver) veldig lenge... men siden terminen er her straks vil jeg tro det skjer ganske snart!!! Gleder meg så mye til å se lille nydelige!!

Oi oi så spennende. Tro om hun har ligger på føden eller har fått babyen nå. Kjenner et stikk av misunnelse nå, ventingen, spenningen og det første møtet med den lille. *sukk*

Må nok skuffe dere gitt[&:]
Har dabbet helt av.. Veldig irriterende!!! Så nå vasker jeg leilighet i håp om at det skal
sette i gang noe.

Lykke til[:D]

Ta deg en lang gå tur etterpå, det gjorde susen for meg[:)]

*litt misunnelig*[8D]

Her starta fødselen etter at jeg hadde skura leiligheten, stryket og brettet tøy og gjort klar vogn.. Begynte midt på svarteste natta med sterke rier, men allikevel lå jeg 32 timer med rier før hun kom..

Så bare vask og skur du.. Hadde iallefall kjempe effekt av det selv, fødte 6 dager før termin

Du snupsi, jeg hadde skikkelig dårlig mage uken før vannet gikk, gjorde det til en regel at jeg ikke fikk lov å kjøre forbi en eneste bensinstasjon uten å å på do der, så gale var det[:D]

Håper ting er i gang altså!!!!

Spennende[:)][:)][:)]

........................skjedd noe? er sååå spent!!

men vil ikke pese..

Er så veldig veldig glad for at snuppis skal bli mamma nå!!

Må inrømme jeg gjerne vil oppleve det å gå høygravid igjen, og se lille nurk for første gang, gud for en herlig opplevelse.

Tenker masse på deg, snuppis og gleder meg masse til oppdatering og bilde av lille prinsesse

Håper det har tatt seg opp og det skjer ting nå snuppis.

Gleder meg til å få se den lille prinsessen deres[:D]

Neida, denne jenta vil ikke ut[8D]

Skal på sykehuset i morgen og ha samtale med en overlege ang igangsetting ved termin.
Jeg håper at jeg får slippe å gå noe særlig over termin. Kjenner at nervene begynner å bli litt tynnslitte nå på slutten.

Så send meg bøtter med fødestøv, så håper jeg at vesla finner ut at hun vil ut FØR termin!!![:D]

Jeg sender også en hel haug med fødestøv!!

[:)][:)][:)]

Masse fødestøv din vei... Og masse lykke til...[:D]

puster over litt fødestøv og håper det hjelper!!

ORIGINAL: emmysmom

puster over litt fødestøv og håper det hjelper!!

åh, spennende spennende!!
Tenker masse på deg nå om dagen[:D][:D][:D]

Kan jeg spørre hvorfor du evt skal settes igang??
Jeg ble satt igang 2 dager før termin, ikke noe å grue seg til[:D]

ORIGINAL: *Smula*

Klart du kan spørre!

Jeg skal i såfall settes i gang fordi jeg er redd for at noe skal skje nå på slutten.
Dette har vært et laaaangt svangerskap med mye nerver til tider, og for å ha igjen litt overskudd så skal det vurderes. Jeg tåler noen dager over termin altså, men vil helst slippe 14 dager.
Så jeg håper på å møte en forståelsesfull lege i morgen..

ORIGINAL: *snuppis*

ORIGINAL: *Smula*

Klart du kan spørre!

Jeg skal i såfall settes i gang fordi jeg er redd for at noe skal skje nå på slutten.
Dette har vært et laaaangt svangerskap med mye nerver til tider, og for å ha igjen litt overskudd så skal det vurderes. Jeg tåler noen dager over termin altså, men vil helst slippe 14 dager.
Så jeg håper på å møte en forståelsesfull lege i morgen..

synes du skal stresse de og kreve om å bli satt igang. skjønner  veldig godt at dette har vært et veldig langt svangerskap med tanke på hva som skjedde sist. Fortell de at du er veldig bekymret for at noe skal gå galt.
Alt kommer til å gå veldig bra!![:)] spent på oppdatering i morgen

Krysser fingre for at det skal være en hyggelig lege du snakker med imorgen, en som forstår deg...

Vi gleder oss masse på dine vegne[:D][:D][:D][:D]

Takk jenter, dere er så gode å ha[:)]

Og om jeg må, skal jeg nok klare å presse frem noen tårer i morgen hvis de ikke vil høre på meg. Jeg er klar for å bli ferdig nå!!

Back
Topp