*Snuppis*

LanoLotte

Forumet er livet
ikke lenge igjen nå?

Er tingene på plass?

Hvilke vogn ble det?[:)]

Hei[:D]
Jeg er her enn så lenge hvertfall.... Lurer nemlig på om det er noe på gang nå. Begynner å få veldig vondt i ryggen, og har mye sterkere kynnere enn noen gang[8|] Hatt diare i hele dag, og det kan jo være et tegn på at kroppen forbereder seg! Så vi får se hva natten bringer...[:D]

Alt er hvertfall klart og bagen er pakket.

Og det ble teutonia vogn på oss. Spirit s3 med fashionbag. Gleder meg til å ta den i bruk snart!!

Og jenter..hvordan startet det hos dere???
Er sååå spent på om dette er begynnelsen!!

Klem fra meg

Wææææææææææææ????? BABY??? NÅÅÅÅ ??? SÅnn, kanskje i natt ???? Nervøs? Suuuperklar ????

Wiiiiiiiiiiiiiii !!! Jeg ble nervøs [:o]

Ååå så spennende..

Jeg kan ikke si noe.. siden det ble haste snitt første gang.. og ks/operasjon 2 gang..

Snart har du den lille i armene dine!!!!!

Ohhhhh, spennende. Jeg hadde diare hele den dagen som jeg fødte.....

jeg ble satt igang - så jeg kan heller ikke svare..
Men fikk diare og vondt i ryggen og sterke sammentrekninger i magen noen timer etter modningspillen ble satt[:D][:D][:D]

Åh, nå GLEDER jeg meg sammen med deg!!!!!!
*hopper opp og ned*
LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!!!!

ORIGINAL: gulen

Wææææææææææææ????? BABY??? NÅÅÅÅ ??? SÅnn, kanskje i natt ???? Nervøs? Suuuperklar ????

Hihihihi. Du er søt da!!

Jeg er sååååå spent selv. Kjenner at kroppen virkelig jobber, og håper at det tar seg opp utover natta, men det er jo ikke lett å vite. Men uansett er det ikke så lange til hun kommer nå[:D]

Nååååå begynte det å krible i magen nå... Hehe[:D] Så spennende[:D]
Jeg skjønte ikke at fødselen var i gang før de sa at jeg hadde 5-6 cm jeg, så jeg har ingen svar, hahaha[:D]

Masse masse masse lykke til, og håper virkelig for din del at det er igang, og dere snart får hilse på lille jenta deres!!! :)

Så spennende , så må du får sladrevennen din til å sladre her også[:)][:)][:)]

Funnet navn?

Spennende om det skjer noe i natt

ORIGINAL: LanoLotte

Funnet navn?

Dere er nok de første som blir oppdatert her inne[:D]

Navnet er nok klart, men vi vil se henne først, så det får dere vite når hun kommer!!

ORIGINAL: *snuppis*

ORIGINAL: gulen

Hihihihi. Du er søt da!!

Jeg er sååååå spent selv. Kjenner at kroppen virkelig jobber, og håper at det tar seg opp utover natta, men det er jo ikke lett å vite. Men uansett er det ikke så lange til hun kommer nå[:D]

Jeg tror det tar seg opp, utover natten !![:D][:D] Jeg håååper det, for din del !![:D][:D] Haha.. Sitter her med frysninger og tårer i øynene !![:o][:D][8|] Babyyyyyyyy[:D]

ORIGINAL: LanoLotte

Funnet navn?

Dere er nok de første som blir oppdatert her inne[:D]

Navnet er nok klart, men vi vil se henne først, så det får dere vite når hun kommer!!

jippi!!!

Gleder meg[:)][:)][:)]

Lykke til

Åh, masse lykke til hvis det skjer noe inatt!!![:D]
Vi gleder oss til oppdatering!

Hos meg startet det med slimproppen, ellers veldig likt det du beskriver[;)]

ORIGINAL: *Kristinmor*

uten å kjenne deg så synes eg det er sååå spennende[:D][:D][:D][:D] lykke til

hos meg fikk eg bare vondt i beina og ryggen.. så begynte jevleskapet som det kom noe veeldig godt ut av,., veldig fint navn du hadde på gutten din forresten

Takk for det[:)]

Fineste navnet i hele verden[;)]

lykke til....kanksje kommer det ein baby snart....spennende

Så spennende! Lillesnuppa kommer nok snart ut og hilser på tror jeg[;)]

Jeg lå en halv natt med regelmessige litt vonde kynnere, men det dappet av.. Var veldig skuffet da ja[>:] Men kvelden etter så sa det pang, og Theo ville ut[:D]

Du får ha masse lykke til snuppis![:)][:)] Gleder meg til du får jenta di[:)][:)]

ORIGINAL: Minni84

Jeg lå en halv natt med regelmessige litt vonde kynnere, men det dappet av.. Var veldig skuffet da ja[>:] Men kvelden etter så sa det pang, og Theo ville ut[:D]

Du får ha masse lykke til snuppis![:)][:)] Gleder meg til du får jenta di[:)][:)]

Da satser vi på at det samme skjer her da. Ikke noe nytt hvertfall. Dabbet av i natt, men flyr fortsatt på do og har sterke kynnere sammen med mye murringer.

Får håpe det braker ordentlig løs snart[:D]

ORIGINAL: Minni84

Da satser vi på at det samme skjer her da. Ikke noe nytt hvertfall. Dabbet av i natt, men flyr fortsatt på do og har sterke kynnere sammen med mye murringer.

Får håpe det braker ordentlig løs snart[:D]

Glemte forresten å skrive at jeg også var dårlig i magen dagen jeg fødte[;)]

Krysser fingrene for at det snart tar seg skikkelig opp[:)][:)]

ORIGINAL: afri

Lykke lykke lykke til!!!![:)]

Det er dette som er kjipt når jeg tenker på at jeg aldri mer skal gå gravid igjen.
all den spenningen, det første møtet med et nytt lite menneske...

Ååå, du har så mye å se fram til!
Gled deg[:)]

Må signere denne jeg - vil også opleve det igen.... [:(]

Back
Topp