Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gulen
Wææææææææææææ????? BABY??? NÅÅÅÅ ??? SÅnn, kanskje i natt ???? Nervøs? Suuuperklar ????
Wiiiiiiiiiiiiiii !!! Jeg ble nervøs [:o]
ORIGINAL: LanoLotte
Så spennende , så må du får sladrevennen din til å sladre her også[:)][:)][:)]
Funnet navn?
Spennende om det skjer noe i natt
ORIGINAL: *snuppis*
ORIGINAL: gulen
Wææææææææææææ????? BABY??? NÅÅÅÅ ??? SÅnn, kanskje i natt ???? Nervøs? Suuuperklar ????
Wiiiiiiiiiiiiiii !!! Jeg ble nervøs [:o]
Hihihihi. Du er søt da!!
Jeg er sååååå spent selv. Kjenner at kroppen virkelig jobber, og håper at det tar seg opp utover natta, men det er jo ikke lett å vite. Men uansett er det ikke så lange til hun kommer nå[:D]
ORIGINAL: LanoLotte
Så spennende , så må du får sladrevennen din til å sladre her også[:)][:)][:)]
Funnet navn?
Spennende om det skjer noe i natt
Dere er nok de første som blir oppdatert her inne[:D]
Navnet er nok klart, men vi vil se henne først, så det får dere vite når hun kommer!!
ORIGINAL: *Kristinmor*
uten å kjenne deg så synes eg det er sååå spennende[:D][:D][:D][:D] lykke til
hos meg fikk eg bare vondt i beina og ryggen.. så begynte jevleskapet som det kom noe veeldig godt ut av,., veldig fint navn du hadde på gutten din forresten
ORIGINAL: Minni84
Så spennende! Lillesnuppa kommer nok snart ut og hilser på tror jeg[;)]
Jeg lå en halv natt med regelmessige litt vonde kynnere, men det dappet av.. Var veldig skuffet da ja[>:] Men kvelden etter så sa det pang, og Theo ville ut[:D]
Du får ha masse lykke til snuppis![:)][:)] Gleder meg til du får jenta di[:)][:)]
ORIGINAL: Minni84
Så spennende! Lillesnuppa kommer nok snart ut og hilser på tror jeg[;)]
Jeg lå en halv natt med regelmessige litt vonde kynnere, men det dappet av.. Var veldig skuffet da ja[>:] Men kvelden etter så sa det pang, og Theo ville ut[:D]
Du får ha masse lykke til snuppis![:)][:)] Gleder meg til du får jenta di[:)][:)]
Da satser vi på at det samme skjer her da. Ikke noe nytt hvertfall. Dabbet av i natt, men flyr fortsatt på do og har sterke kynnere sammen med mye murringer.
Får håpe det braker ordentlig løs snart[:D]
ORIGINAL: afri
Lykke lykke lykke til!!!![:)]
Det er dette som er kjipt når jeg tenker på at jeg aldri mer skal gå gravid igjen.
all den spenningen, det første møtet med et nytt lite menneske...
Ååå, du har så mye å se fram til!
Gled deg[:)]