Snudd seg?

• Trådstarter Trådstarter Lykkesrus
  • Opprettet Opprettet
Snuppa her snudde seg fra mage til rygg for første gang i går. Hvor bevisst det var vet jeg ikke, for hun lå og kava veldig først.

Gutten vår begynte å rulle fra rygg til mage litt før han var 4 mnd. Var en gang i uka eller noe. Men nå som han har bikket 5 mnd har han den siste uken rullet rundt 20-30 ganger om dagen, MINST

Samme her nå, går ikke ann å legge han på ryggen. Da er det rett over på magen med en gang, og ligger sånn litt, til han ligger og skriker med nesa godt nedi matta :p Kommer seg liksom ikke bevisst over på rygg igjen :p

Samme her nå, går ikke ann å legge han på ryggen. Da er det rett over på magen med en gang, og ligger sånn litt, til han ligger og skriker med nesa godt nedi matta :p Kommer seg liksom ikke bevisst over på rygg igjen :p

Hehe.. sånn vesla var i starten også;) Men nå blir hun ikke like sur og lei så fort lengre. så nå kan hun ligge der på magen og gripe etter leker foran seg i alt fra 10-40min;)

Så bra! Høres kanskje fælt ut, men j lar han ligge å styre litt. .. tenker liksom at han må få prøve seg bittelitt... det blir vel bedre ja :) det kom jo bare plutselig at han SKULLE ligge på magen så!

Synes ikke det høres ille ut;) Lot vesla ligge litt å syte jeg også.. Tror egentlig de fleste gjør det litt. Babyen må jo lære og ligge litt alene;)

Hurra for hu!! :)) Kommer til å ha oppdateringer ukentlig vi nå, de finner vel på noe nytt og herlig oftere og oftere :)

Såå mye spennende som skjer fremover :D Min har snudd seg fra mage til rygg en god stund nå, og det er nesten så han snur seg fra rygg til mage. Masse glede :D

Her har det også blitt full rulle (:D). Idag har hun rulla flere ganger begge veier,så tror hun har knekt koden nå! :) Og hun digger det!

Her snur hun seg fortsatt bare fra rygg til mage, men tror ikke det er lenge før hun klarer andre veien også (hvis hun bare gidder, siden hun hater å ligge på magen). Hun tar seg masse på tærne og havner på siden, så er jo halvveis rundt ;-)

Det stoppa litt opp her også. Hun snur seg fra rygg til mage ofte,men blir sint etter ei stund når hun er lei,og husker vel ikke helt hvordan hun kommer seg på rygg igjen. :p

Han har begynt å snu seg fra mage til rygg.. Men vet ikke om det egentlig er meninga. Fra rygg til mage kommer bare til siden og ikke lenger. Kommer vel snart da:)

Han har begynt å snu seg fra mage til rygg.. Men vet ikke om det egentlig er meninga. Fra rygg til mage kommer bare til siden og ikke lenger. Kommer vel snart da:)
Her havner hun også bare på siden når hun ligger på rygg. Ingen snuing til mage enda. Men er jo ikke noe stress ;-)

Vesla er litt utspekulert synes jeg! Vi har ganske stor sofa, så i går satt jeg i sofaen et stykke unna jentungen.. Hun lå vel ca 1 menter unna meg, mens jeg satt på pc'en.. og var vel litt opptatt med det:P plutselig merket jeg en hånd som tok meg på låret.. Joda hun hadde smugrullet seg innpå meg. Når jeg så ned på henne så bare gliste hun såå lurt da:P hehe.

Hun ruller seg bare rundt her i huset når ingen følger med.. såå typisk da!:P Bare fått med meg det er par ganger tidligere.

Wii!:-) da klarte lillemann plutselig å rulle seg fra rygg til mage i dag i grinda.. Kikka bort plutselig hvor han hadde lagt å lekt på ryggen og det lå han på magen. Fikk ros av stolt mamma!:) hehe

Back
Topp