Snudd seg?

L

Lykkesrus

Guest
Når snudde deres baby seg fra rygg til mage?
I går klarte vesla det ordentlig for første gang, rett før 4mnd dagen;) artig å se hvor ivri de små blir når de først mestrer en ny ting *Smelt*
 
Oscar prøvde her om dagen, men den forbaska armen var i veien under der... ;) Han har jo akkurat blitt 3 mndr så får vel vente litt på at han greier det :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her er det ikke i nærheten engang. Hun fikk rullet seg over i sta, men da hadde pappan lagt henne i en stilling som gjorde det lettere. Hun snur seg egentlig ikke på siden engang i våken tilstand.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Ja, det var en lang periode her hvor den ene armen var i veien.. men plutselig fikk hun det til, og nå vil hun ikke ligge på ryggen lengre=P Hehe..
Når er det de lærer seg å gå fra mage til rygg? Vesla klarer bare å snu seg fra rygg til mage, men ikke tilbake.. så hun blir så sliten og begynner å gråte...:p
 
Jeg har rulla O fra magen til ryggen hver gang han har "trent", og det klarer han sev nå :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
William ruller bare fra mage til rygg han. Men han kroker seg fælt og ligger litt banan når han ligger på rygg, så det er vel ikke så veldig lenge til han klarer å snu fra rygg til mage ^^
 
Her begynte han å snu seg fra rygg til mage akkurat da han ble fire måneder. Nå snur han seg hele tiden, men blir frustrert når han ikke kommer seg tilbake igjen.
 
Her begynte han å snu seg fra rygg til mage akkurat da han ble fire måneder. Nå snur han seg hele tiden, men blir frustrert når han ikke kommer seg tilbake igjen.
 
Her begynte han å snu seg fra rygg til mage akkurat da han ble fire måneder. Nå snur han seg hele tiden, men blir frustrert når han ikke kommer seg tilbake igjen.

Hehe.. høres veldig kjent ut det ja! Sånn det er hos oss også! Var nesten litt greiere når de bare kunne ligge på ryggen og leke, for så fort hun snur seg og ligger der i 5-10 min, så begynner hun å bli frustrert siden hun ikke kommer seg fremover:p Så da må jeg bort å snu henne eller ta henne opp;)
 
Oscar snudde seg på mandag, og igjen i går :)) *stolt* tøffeste følelsen!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Arian har enda ikke snudd seg. Han tipper fra mage til rygg noen ganger, men det er nok bare at han mister balansen ;)
 
Leon har heller ikke snudd seg..kommer nok etterhvert:)
 
Ingen snuing her heller. Hun blir bare sinna istedet for å prøve :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Han har snudd seg fra mege til rygg en stund nå, fra rygg til mage har han så vidt begynt med, han er veldig flink på magen da veldig stødig, ikke så god på ryggen ennå ....Så vi trener på å styrke musklene fremme :)
 
Han har snudd seg fra mege til rygg en stund nå, fra rygg til mage har han så vidt begynt med, han er veldig flink på magen da veldig stødig, ikke så god på ryggen ennå ....Så vi trener på å styrke musklene fremme :)

Så flink han er da!;) Hvor gammel var han når han startet å snu seg fra mage til rygg? Jenta mi klarer bare fra rygg til mage enn så lenge, håper hun klarer å komme seg fra magen til rygg snart. For da slipper jeg å komme bort å snu henne tilbake:p
 
han begynte ganske tidlig fra mage til rygg, var vel ca 3 1/2 mnd ,kanskje før men ikke senere, nå greier ikke han fra rygg til mage helt ennå da, han driver å øver å greier det noen ganger :)

Synes hun er flink jeg, som greier det, det er vel fra rygg til mage som er vanskeligst ???
 
Jeg vet ikke hva som er vanskeligst jeg, hadde egentlig inntrykk at de fleste snudde seg fra rygg til mage først. Men det er vel kanskje ganske likt? :)
 
Det er sikkert litt forskjellig, vi har jo fått beskjed om å trene mere på ryggen så, har blitt litt mye mageligging på han kanskje :)
 
Mange babyer tipper fra mage til rygg uten at det er en bevisst bevegelse. Som en bevisst bevegelse er det imidlertid ganske krevende!
 
Det virker bevisst, siden han gjør det for å få tak i leker ol...
 
Back
Topp