Snorking

Snorking? Vel min kjæreste gnisser skikkelig tenner i søvne og det er en helt grusom lyd og høyt også...og jeg blir også bekymret for kjeven og tennene hans...han snorker også litt innimellom, men gnisningene er verst...og så har han på fem vekkerklokker og våkner ikke av de engang...jeg våkner med en gang, og de er gjerne veldig tidlig på...blir gal av det og får ikke sove noe mer, og må sørge for å vekke han og få han opp av senga...

Kasta han ut fra rommet med en gang altså :P
Ja jeg våkner av hver minste lille lyd, så den ekstreme snorkingen hans holder meg våken hele natta om jeg ikke har ørepropper. Og det er krevende nok å ta seg av en nyfødt, trenger ikke miste de få mulighetene jeg har til å få ta igjen litt søvn:) han skal få komme inn igjen når den verste søvnløs tiden er over:p

Ja jeg våkner av hver minste lille lyd, så den ekstreme snorkingen hans holder meg våken hele natta om jeg ikke har ørepropper. Og det er krevende nok å ta seg av en nyfødt, trenger ikke miste de få mulighetene jeg har til å få ta igjen litt søvn:) han skal få komme inn igjen når den verste søvnløs tiden er over:p
Var sikkert lurt ;) søvn er viktig :)

Har akkurat samme problemet her, så min kjære har sovet på gjesterommet siden lillegull kom til verden for 6måneder siden. Og da sover vi mye bedre begge to, da jeg må amme flere ganger om natta, og han slipper at jeg ligger å dytter til han hver gang han lager ulyder :P

Har akkurat samme problemet her, så min kjære har sovet på gjesterommet siden lillegull kom til verden for 6måneder siden. Og da sover vi mye bedre begge to, da jeg må amme flere ganger om natta, og han slipper at jeg ligger å dytter til han hver gang han lager ulyder :P
Godt å se det ikke bare er her det er sånn :p

Jeg og mannen sover på hvert vårt rom pga snorkingen hans. Synes egentlig det er utrolig trist og at det ødelegger forholdet litt :( men alternativet er jo at jeg får raserianfall hver natt pga den helsikes snorkingen...

Snorking? Vel min kjæreste gnisser skikkelig tenner i søvne og det er en helt grusom lyd og høyt også...og jeg blir også bekymret for kjeven og tennene hans...han snorker også litt innimellom, men gnisningene er verst...og så har han på fem vekkerklokker og våkner ikke av de engang...jeg våkner med en gang, og de er gjerne veldig tidlig på...blir gal av det og får ikke sove noe mer, og må sørge for å vekke han og få han opp av senga...
Huff han burde nok hvert til tannlegen, og mor fikk tannbeskyttelse hun skulle bruke på natta pga gnisninger med tennene, er jo en helt forferdelig lyd også!

Hatt det samme problemet her også. Fikk tak i pustemaskin og da bedret det seg betraktelig.

velkommen velkommen ;P

mannen snorker
hunden snorker
og lille L snorker...

Jeg ? skravler i søvne haha, kan tenke meg det er interessante netter hos oss;P Men jeg skjønner hva du sier! Irriterende når hele huset rister av snorking

velkommen velkommen ;P

mannen snorker
hunden snorker
og lille L snorker...

Jeg ? skravler i søvne haha, kan tenke meg det er interessante netter hos oss;P Men jeg skjønner hva du sier! Irriterende når hele huset rister av snorking
Jeg ler visst i søvne :P
Ungene snakker i søvne og krangler i søvne ;)
Så ganske mye lyd om natten her :P
Snorkingen til mannen kan jeg takle på natten så lenge jeg får sovna før det verste begynner, men tåler ikke den på dagtid på sofaen :P

Jeg ler visst i søvne :P
Ungene snakker i søvne og krangler i søvne ;)
Så ganske mye lyd om natten her :P
Snorkingen til mannen kan jeg takle på natten så lenge jeg får sovna før det verste begynner, men tåler ikke den på dagtid på sofaen :P
Haha etter fem år ble jeg vant til snorkingen hans. Viss det blir for jævlig dytter jeg han bare nesten ut av sengen. Da tar den sovende mannen hintet:)

Nå jobber jeg mye tidligere enn han, så jeg legger meg så og si alltid før ham. Men jeg kan finne på å våkne av snorkingen hans, da har jeg ingen betenkeligheter med å gi ham er spark altså. Spesielt hvis han tar en øl før han legger seg, da blir snorkingen 10 ganger verre. Han har totalforbud mot å komme på soverommet når han har drukket, da må han ligge på sofaen.

Huff han burde nok hvert til tannlegen, og mor fikk tannbeskyttelse hun skulle bruke på natta pga gnisninger med tennene, er jo en helt forferdelig lyd også!

Ja han har lovet å dra til tannlegen, men han har litt tannlegeskrekk. Men han burde få sjekket tennene, og få tannbeskyttelse ja. Ja det er grusomt.

Kjenner meg så igjen! :(
I perioder er det greit, men hvis han sover for lite og tar seg litt alkohol er det helt håpløst. Blir så irritert hver gang han drikker alkohol på kvelden :angry:

Noen ganger tror jeg at jeg ligger i et maskinrom.. det snorkes, HØYT. Og jeg holder på å klikke ;p

Back
Topp