Intet bedre enn detNår han ser prisen på den sprayen, kan det hende han heller vi til legen! xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Intet bedre enn detNår han ser prisen på den sprayen, kan det hende han heller vi til legen! xD
Ja jeg våkner av hver minste lille lyd, så den ekstreme snorkingen hans holder meg våken hele natta om jeg ikke har ørepropper. Og det er krevende nok å ta seg av en nyfødt, trenger ikke miste de få mulighetene jeg har til å få ta igjen litt søvnKasta han ut fra rommet med en gang altså![]()
Var sikkert lurtJa jeg våkner av hver minste lille lyd, så den ekstreme snorkingen hans holder meg våken hele natta om jeg ikke har ørepropper. Og det er krevende nok å ta seg av en nyfødt, trenger ikke miste de få mulighetene jeg har til å få ta igjen litt søvnhan skal få komme inn igjen når den verste søvnløs tiden er over
![]()
Godt å se det ikke bare er her det er sånnHar akkurat samme problemet her, så min kjære har sovet på gjesterommet siden lillegull kom til verden for 6måneder siden. Og da sover vi mye bedre begge to, da jeg må amme flere ganger om natta, og han slipper at jeg ligger å dytter til han hver gang han lager ulyder![]()
Huff han burde nok hvert til tannlegen, og mor fikk tannbeskyttelse hun skulle bruke på natta pga gnisninger med tennene, er jo en helt forferdelig lyd også!Snorking? Vel min kjæreste gnisser skikkelig tenner i søvne og det er en helt grusom lyd og høyt også...og jeg blir også bekymret for kjeven og tennene hans...han snorker også litt innimellom, men gnisningene er verst...og så har han på fem vekkerklokker og våkner ikke av de engang...jeg våkner med en gang, og de er gjerne veldig tidlig på...blir gal av det og får ikke sove noe mer, og må sørge for å vekke han og få han opp av senga...
Jeg ler visst i søvnevelkommen velkommen ;P
mannen snorker
hunden snorker
og lille L snorker...
Jeg ? skravler i søvne haha, kan tenke meg det er interessante netter hos oss;P Men jeg skjønner hva du sier! Irriterende når hele huset rister av snorking
Haha etter fem år ble jeg vant til snorkingen hans. Viss det blir for jævlig dytter jeg han bare nesten ut av sengen. Da tar den sovende mannen hintetJeg ler visst i søvne![]()
Ungene snakker i søvne og krangler i søvne
Så ganske mye lyd om natten her
Snorkingen til mannen kan jeg takle på natten så lenge jeg får sovna før det verste begynner, men tåler ikke den på dagtid på sofaen![]()
Huff han burde nok hvert til tannlegen, og mor fikk tannbeskyttelse hun skulle bruke på natta pga gnisninger med tennene, er jo en helt forferdelig lyd også!