snork

Vepsen

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
stakkars sambo får ikke sovet lenger..... jeg har begynt å snorke som en fyllik!!! ikke det at jeg sover så mye sammenhengende på natten[8D] men... får kjøpe ørepropper til han[;)]
lurer på om det er fordi jeg har lagt på meg så mye?![&:]

hehe kjenner til det!! jeg kan tillomed våkne selv at jeg snorker heheh[&:]

Tror det er vanlig når man er gravid[:)] Jeg snorket med førstemann så jeg våknet av det selv[&:] Ikke merket noe til det, eller fått klager denne gangen[:)]

Her er det egentlig omvendt, plutselig har sambo begynt å snorke masse!! Håper ikke det fortsetter etter mini er født, han blir jo å vekke han... [&:]

ORIGINAL: Kattejenta

Her er det egentlig omvendt, plutselig har sambo begynt å snorke masse!! Håper ikke det fortsetter etter mini er født, han blir jo å vekke han... [&:]

hihih stakkars..kanskje han har "tatt over"  fra deg..vet i allefall at jeg blir fyllsyk når sambo drikker[8D][:D] hehe merkelige greier!

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

hihih stakkars..kanskje han har "tatt over"  fra deg..vet i allefall at jeg blir fyllsyk når sambo drikker[8D][:D] hehe merkelige greier!

Han har fått halsbrann også... Kanskje han har fått sympatigraviditetssymptomer.... [:D]

er så herlig å våkne til at det "raller" i rommet, også er det meg a gett[&:] føler meg som en gammal mann[8D]

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

Han har fått halsbrann også... Kanskje han har fått sympatigraviditetssymptomer.... [:D]

hehe åå hadde det bare gådd ann å lever over symptomene våre til mennene[8D] HIMMEL!!!![:D]
haha ja er det verste når man våkner,irritert..også viser det seg til at det er vi selv som bråker[:D]

ORIGINAL: kindersuprice

stakkars sambo får ikke sovet lenger..... jeg har begynt å snorke som en fyllik!!! ikke det at jeg sover så mye sammenhengende på natten[8D] men... får kjøpe ørepropper til han[;)]
lurer på om det er fordi jeg har lagt på meg så mye?![&:]

da e vi to hahahhahhahhahhahahaahahah

hehe.. kjenner meg veldig igjen! [:D] Samboeren min klager ikke så mye, men jeg synes jo synd i han når det er så ille at jeg våkner selv.
Tror jeg snorker pga at jeg ofte blir tett i nesen i løpet av natten + vektoppgang + at jeg ofte er dødssliten når det nærmer seg leggetid...

Back
Topp