Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kattejenta
Her er det egentlig omvendt, plutselig har sambo begynt å snorke masse!! Håper ikke det fortsetter etter mini er født, han blir jo å vekke han... [&:]
ORIGINAL: Lm81*Høygravid*
Her er det egentlig omvendt, plutselig har sambo begynt å snorke masse!! Håper ikke det fortsetter etter mini er født, han blir jo å vekke han... [&:]
hihih stakkars..kanskje han har "tatt over" fra deg..vet i allefall at jeg blir fyllsyk når sambo drikker[8D][:D] hehe merkelige greier!
ORIGINAL: Lm81*Høygravid*
hihih stakkars..kanskje han har "tatt over" fra deg..vet i allefall at jeg blir fyllsyk når sambo drikker[8D][:D] hehe merkelige greier!
Han har fått halsbrann også... Kanskje han har fått sympatigraviditetssymptomer.... [:D]
ORIGINAL: kindersuprice
stakkars sambo får ikke sovet lenger..... jeg har begynt å snorke som en fyllik!!! ikke det at jeg sover så mye sammenhengende på natten[8D] men... får kjøpe ørepropper til han[;)]
lurer på om det er fordi jeg har lagt på meg så mye?![&:]