FlinkaKlarte det for tre år sia. Og holdt ut i 1,5 år... TOSKEN! Eg har vore røykfri i 3 år og 2 dagar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FlinkaKlarte det for tre år sia. Og holdt ut i 1,5 år... TOSKEN! Eg har vore røykfri i 3 år og 2 dagar![]()
Flinkahåper jeg en dag kan si at jeg ikke har rørt pepsi max på 3 år
![]()
Ja, skulle helst ha droppa den rottegiftenHmmmm, er det eit mål i seg sjølv?
Ja, skulle helst ha droppa den rottegiftenfinnes jo ikke sunt på noen vis
sånn forutenom at det er omtrent null kalorier.
Ja, kan ikke kutte maxen min samtidig som jeg kutter snopetDen får me ta når vekta er tilfredsstillande![]()
Ja, kan ikke kutte maxen min samtidig som jeg kutter snopetnoe må jeg ha!
What?!Samma her, men har faktisk ikkje drikke Pepsi Max på type 2(!!!!) veker![]()
Ja hva er det med denne 8ukers greiene? Hørte en venninne også snakke om detÅt litt godis i går, men det er etter avtalen med meg sjølv og gubben![]()
Gubben har meldt seg på 8 veker snopfri som startar i morgo, så reknar med at kvardagen blir litt bedre med mindre fristelsar![]()
Er en happenning på fjasboka. Om du ikke klarer 8 uker snopefri må du donere 200 spenn til en veldedig organisasjon.Ja hva er det med denne 8ukers greiene? Hørte en venninne også snakke om det![]()
Ja hva er det med denne 8ukers greiene? Hørte en venninne også snakke om det![]()
Er en happenning på fjasboka. Om du ikke klarer 8 uker snopefri må du donere 200 spenn til en veldedig organisasjon.
OkNokon har laga slik 8 vekers utfordring på Facebook. Om du ikkje klarar det må du donera vekk 200kr til eit formål (hugsa ikkje i farten). Du kan og donera vekk uansett![]()
Så er det nokon som har laga 3 mnd utfordring - samma greia.
Jepp det klarer du!Da er jeg i gang!8 uker fra i dag! Yess, dette skal jeg klare!