Snopefri Januar

Klarte det for tre år sia. Og holdt ut i 1,5 år... TOSKEN! Eg har vore røykfri i 3 år og 2 dagar :)
Flinka :) håper jeg en dag kan si at jeg ikke har rørt pepsi max på 3 år :p

• Liker
Reactions: EJ
Hmmmm, er det eit mål i seg sjølv?
Ja, skulle helst ha droppa den rottegiften :p finnes jo ikke sunt på noen vis :p sånn forutenom at det er omtrent null kalorier.

Ja, skulle helst ha droppa den rottegiften :p finnes jo ikke sunt på noen vis :p sånn forutenom at det er omtrent null kalorier.

Den får me ta når vekta er tilfredsstillande ;)

Den får me ta når vekta er tilfredsstillande ;)
Ja, kan ikke kutte maxen min samtidig som jeg kutter snopet :p noe må jeg ha!

Ja, kan ikke kutte maxen min samtidig som jeg kutter snopet :p noe må jeg ha!

Samma her, men har faktisk ikkje drikke Pepsi Max på type 2(!!!!) veker :P

Samma her, men har faktisk ikkje drikke Pepsi Max på type 2(!!!!) veker :P
What?! :o da kan du like greit slutte haha :p *tar en slurk pepsi max*

• Liker
Reactions: EJ
Jeg tror mye av årsaken til at jeg gikk opp i vekt var pga pepsi maxen. Tror det spiller større rolle på vekta enn man tror. Aspertanen lurer kroppen til å tro det er sukker og produserer derfor insulin som om det er vanlig sukker..

Snopefri i 2 dager!

Skal prøve fra mandag med snop etc kun i helger.Men en liten drops o.l om morgen må jeg ha for å stoppe kvalmen før tannpussen:-p

Snopefri i 3 dager!

Åt litt godis i går, men det er etter avtalen med meg sjølv og gubben :)
Gubben har meldt seg på 8 veker snopfri som startar i morgo, så reknar med at kvardagen blir litt bedre med mindre fristelsar :)

Åt litt godis i går, men det er etter avtalen med meg sjølv og gubben :)
Gubben har meldt seg på 8 veker snopfri som startar i morgo, så reknar med at kvardagen blir litt bedre med mindre fristelsar :)
Ja hva er det med denne 8ukers greiene? Hørte en venninne også snakke om det:p

Er en happenning på fjasboka. Om du ikke klarer 8 uker snopefri må du donere 200 spenn til en veldedig organisasjon.

Nokon har laga slik 8 vekers utfordring på Facebook. Om du ikkje klarar det må du donera vekk 200kr til eit formål (hugsa ikkje i farten). Du kan og donera vekk uansett ;)
Så er det nokon som har laga 3 mnd utfordring - samma greia.

Er en happenning på fjasboka. Om du ikke klarer 8 uker snopefri må du donere 200 spenn til en veldedig organisasjon.
Nokon har laga slik 8 vekers utfordring på Facebook. Om du ikkje klarar det må du donera vekk 200kr til eit formål (hugsa ikkje i farten). Du kan og donera vekk uansett ;)
Så er det nokon som har laga 3 mnd utfordring - samma greia.
Ok:) ikke fått det med meg jeg:p hehw

Snopefri i 4 dager!

• Liker
Reactions: BMC
Da er jeg i gang! :) 8 uker fra i dag! Yess, dette skal jeg klare!

Barseltreff i dag = tre twist sjokolader :o

Back
Topp