Snop

Aprikosblomst

Elsker forumet
Har spist ALT for mye den siste uka! Tror jeg spyyyr. Haha. Har feira bursdag, og det har vært mye annet som har skjedd i rundt meg :)

Flere enn meg som er litt godterisjuke for tida?? :P

Nå skal jeg ikke røre en eneste godis-bit før jeg står på Taxfree'n på Værnes om 2 uker og Alanya står for tur :) Type hamstring av mentos og toblerone.

Nå har jeg det svart på hvitt. Skal være flink frem til ferie! Hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Nja litt smågodt har det blitt, men klarer ikke sjokolade.. Og ikke mye kaker og is. Da blir jeg kvalm. Men chips derimot. Det har det gått mye av :P Godt med noe salt i varmen.. Og når en er litt småkvalm i tillegg. :P Men nå skal jeg holde meg til helgene :)

Chips og is har vært en høydare, helt fram til i dag, nå takler jeg ikke tanken på is, og lukten av chips byr meg imot :-p Gremmes ved tanken på at jeg var på butikken i går og kjøpte fire liter is og pakket i fryseren ;-)

Uff, her har jeg spist aaaaalt for mye godis :p

Har gått litt snop, men mest is! Sjokolade har eg heldigvis fått helt avsmak på, har ikke spist d på 6 uker ;) men er litt svak for gelesnop og lakris!! ;)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Her går lystene en helt annen retning enn godis. Konstant lyst på sushi!
Ellers går det i frukt av ymse slag og smoothies. Sånn var det forrige svangerskap også. Kroppen er supergira på "sunne" ting

Termin januar 2015

Kan du kjøpe med smash til meg ? Hahaha og salte fisk eller jungelbrøl hoho

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vræl? Brøl? Ikke vet jeg. Salte aper haha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, kan gjøre det, bare minn meg på det på forhånd :D

*går ut av tråden siden jeg ikke aaaaaner hva du snakker om* :P

Algrens biler (den nye med gele på :P )

Jeg er til daglig avhengig av sjokolade, men nå så orker jeg ikke tanken. Men jeg fått helt dilla den nye Super Mix, med Kun Lakris. Var helt avhengig av Lakris forrige gang også, for å ikke glemme is.

Her går lystene en helt annen retning enn godis. Konstant lyst på sushi!
Ellers går det i frukt av ymse slag og smoothies. Sånn var det forrige svangerskap også. Kroppen er supergira på "sunne" ting

Termin januar 2015
Jeg trodde det var frarådet å spise sushi når man er gravid siden fisken er rå?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spist litt for mye ja:s

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Er en skikkelig godterimoms, men er nesten konstant småkvalm for tiden, så har ikke hatt noe spesielt lyst på søtt :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Laris! Samboeren lo av meg da han så meg dytte i meg en lakrisstang forleden kveld. Av den typen de selger i boder på 17. Mai...:) Jeg var hekta på saltlakris i de forrige to svangerskapene også:) Unnskylder meg med at jeg alltid har så plagsomt lavt blodtrykk når jeg er gravid, og lakris sies å øke blodtrykket;)
Har også en pose JellyBelly i snopskapet, og den ryker nok veldig snart..

Jeg spiste masse sushi i forrige svangerskap, men unngikk tunfisk :) Ikke noe problem :-)

Her i gården synes jeg is er best <3 Enn så lenge :)

Mars 2013 <3
Januar 2015? :D

Har gått litt i sjokolade her, men veldig minimalt da jeg blir fort kvalm selv om det har fristet :P spiser normalt sett ikke så mye godteri da jeg og gubben har ett godteri løfte. Han har klart å holde seg så langt siden nyttårsaften, men jeg sprakk når første TR kom etter nyttårsaften, haha.. Vi har det slik fordi han har diabetes og vil gå ned i vekt, pluss at det ikke er så veldig sunt. Jeg blir f.eks bare super kvalm, sur og får dårlig energi. Det er godt for småen vårs å ikke spise godteri heller, bra for tenner osv å holde seg unna, men når hormonene råder over smaksløkene er det neimen ikke lett!

Jeg trodde det var frarådet å spise sushi når man er gravid siden fisken er rå?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

En skal unngå tunfisk ellers er det ok. Jeg spiser kun på plasser jeg vet har høy kvalitet på maten.

Termin januar 2015

Laris! Samboeren lo av meg da han så meg dytte i meg en lakrisstang forleden kveld. Av den typen de selger i boder på 17. Mai...:) Jeg var hekta på saltlakris i de forrige to svangerskapene også:) Unnskylder meg med at jeg alltid har så plagsomt lavt blodtrykk når jeg er gravid, og lakris sies å øke blodtrykket;)
Har også en pose JellyBelly i snopskapet, og den ryker nok veldig snart..
Åh, lakris... :) sitter og koser meg med saltsild i skrivende stund! :D Henger meg på lavt blodtrykk-unnskyldninga. ;)

Back
Topp