Snodig avhengighet

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Ja, jøss! Sitter å ser på Tv2 bliss, og ser ei som er avhengig av å drikke sitt eget urin. Hver sin lyst.

Ble inspirert til å spørre her inne, hva dere er "avhengig" av, i den grad det er greit å fortelle om:-P

Jeg vil ikke si jeg er avhengig av noe spesielt, men å spise sørlandschips m/spansk paprikasmak og vann ved siden av er himmelen for meg :)

Vann!!! Må ha vann!!! Både til måltider og utenom. Hadde jeg måttet drikke andre ting hadde jeg blitt desperat etter vann :p

Elsker lukta av bensin! Tar en sniff når jeg fyller (ikke som gravid da ;) )
Sånn spiselig, elskeeeeer jeg å duppe pommes frites i sundea is på McDonalds! Det er diigg!! Salt, søtt, varmt og kaldt - alt på en gang :D
Jeg også elsker bensinlukt :)

Også er jeg avhengig av å rive på leppene mine. Får tørre lepper og sitter bare og river av "huden" på dem :P

Sjokolade!
Elsker sjokolade. Spiser noen kindersjokolader om dagen. Mmmm..

Sjokolade...blir skjelven om jeg må gå en dag uten :) Har store planer om å slutte men såååå hardt :/

Sjokolade, leppomade og nesespray :|

Coca Cola. Jeg er på nedtrapping nå :rolleyes:

Sukker... Dessverre... :( Må få gjort noe med det.

Ææææsj, det er bare ekkelt..

Hmm.. Er vel ikke avhengig av noe... Eller er en fæl peller da... Peller fælt på leppene :( ser ut som ungen har tatt etter meg nå og :(

Pirker mye på huden rundt neglene og neglebåndene, fæl uvane, men må bare. Mamma sier det er pga indre uro og det kan vel kanskje stemme. Blir jo seende mindre pent ut hvertfall :-P

Ja, jøss! Sitter å ser på Tv2 bliss, og ser ei som er avhengig av å drikke sitt eget urin. Hver sin lyst.

Ble inspirert til å spørre her inne, hva dere er "avhengig" av, i den grad det er greit å fortelle om:p

Jeg vil ikke si jeg er avhengig av noe spesielt, men å spise sørlandschips m/spansk paprikasmak og vann ved siden av er himmelen for meg :)
Urin??? Ææææsj!

Jeg er for tiden avhengig av grønne sukkerfri dent, og saltstenger :P

Nå som jeg er gravid, så er jeg avhengig av å lukte på en spesiell type badeskum. Ekstra godt å dyppe fjeset ned i selve skummet når jeg bader. Det har blitt veldig mye bading i det siste kan man si :p føler meg kjempelur der jeg sitter med ansiktet fult av skum :)

Back
Topp