Snipp, snapp snute......

bea810

Glad i forumet
så var vårt lille eventyr ute :-(

Kjedelig men sånn gikk det nå! Har begynt å blø litt nå i kveld, og regner med en ny abort. Var heldigvis veldig tidlig denne gangen ;-) så jeg velger å se positivt på det, selv om jeg ikke kan legge under en stol at skuffelsen var i grunn veldig stor. Men men takk for meg, og lykke til alle herlige sjeler der ute som har testet positivt, kos dere masse i svangerskapet!! Det skal jeg når min tid kommer ;-) og lykke til med testingen til dere som er der :-D krysser fingrene for maaange fine tester i dagene som kommer!!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Åååå det var leit. Håper det går bedre neste gang.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Off:/ det var leit:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, så leit!


Fra mobil.
 
Å nei :( Utrolig kjedelig. Håper en ny spire sitter fort, og at den da blir tida ut! Stor klem!
 
Å nei!... stor klem til deg! Håper neste spire klorer seg fast! :) <3
 
Takk. Ikke noe gøy, håper at det ikke blir lenge til neste og at den sitter☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Takk. Ikke noe gøy, håper at det ikke blir lenge til neste og at den sitter☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for det :) krysser fingrene for det! Bestilt meg trøste tur i dag, så tankene fordufter til noe annet :-D

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
så trist :( Ønsker deg lykke til videre med prøving <3 håper å se deg på et terminforum igjen snart!!
 
Synd:( håper spiren sitter neste gang!!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
så var vårt lille eventyr ute :-(

Kjedelig men sånn gikk det nå! Har begynt å blø litt nå i kveld, og regner med en ny abort. Var heldigvis veldig tidlig denne gangen ;-) så jeg velger å se positivt på det, selv om jeg ikke kan legge under en stol at skuffelsen var i grunn veldig stor. Men men takk for meg, og lykke til alle herlige sjeler der ute som har testet positivt, kos dere masse i svangerskapet!! Det skal jeg når min tid kommer ;-) og lykke til med testingen til dere som er der :-D krysser fingrene for maaange fine tester i dagene som kommer!!

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Du er et herlig menneske du! Tenker på oss andre og helhjertet ønsker oss alt godt, når du selv har d vondt. D er stort! Heldig den lille krabaten som velger deg;)

Lykke til!
 
Back
Topp