Snille mannen!

MrsMeoh

Gift med forumet
Mat har ikke vært den beste vennen i det siste. Maten smaker plutselig dritt midt i et tygg (grandiosaen smake brått fisk), og en del mat frister rett og slett bare ikke! I dag er det én ting som frister; pizza fra pizzabakeren! Gjett hvem som satte seg i bilen for å kjøpe - og det er snakk om over 30 min hver vei... noen ganger er han så INNMARI snill <3 Altså, han er snill hele tiden, men det er ikke ofte han går SÅ langt for å være god ;)

Andre med snille menn? :)

mannen er alltid snill med meg:)
veldig snilt å kjøre så langt for pizza:) glad pizzabakeren er 5 min unna:p årh, fikk jammenmed lyst på det selv nå!! beste pizzaen er fra pizzabakeren :)

Er godt når det er slik han her er bestandig snill og tåler mildt sagt ei hormonbombe som meg han vasker, vasker klær og styrer på ettersom jeg har fått streng beskjed om å holde meg i ro. Han kjørte også på bensinstasjonen på fredag rett over 01 bare for at jeg spiser lovehearts når jeg får halsbrann

Er også så heldig å ha snill mann! :-) Da jeg lå kvalm før jul og brakk meg av å åpne kjøleskapet lagde han all maten jeg ville ha, rydda og vaska rundt kjøleskapet mitt (vi bor ikke sammen, flytter sammen snart, har kjøpt oss hus) og kjøkkenet, lufta hundene mine, handla og gjorde igrunn alt det jeg ikke hadde så lyst til.. :-) Nå er han ute på sjøen til 14. januar, så det er begrensa hva han får gjort, men han ringer og sender meldinger hver dag og forsikrer seg om at jeg har det bra. :-)

Åh, snill mann! Min er også super. Han har levert vesla på skulen KVAR morgon sidan positiv test, slik at eg skal få sove lenger. I dag rydda han ut jula og vaska heile huset medan eg låg dårlig på sofaen. Eg får ikkje lov å ha dårlig samvittigheit ein gong :) Er det noko eg har lyst på, og eg ikkje orkar å kjøpe det sjølv, så køyrer han på butikken. Og det uten å stille spørsmål ved rare bestillingar..

Heldigvis har jeg også en veldig snill mann... siden jeg blir kvalm av å bevege meg mer enn til do, lufter han bikkja, lager mat og handler... Han vasker tilogmed etter meg om jeg har vært uheldig og spydd ned hele badet (jeg orker ikke lukten/synet av spy)...
Må jo også nevne at min mann jobber nattskift på 10 timer i strekk i tillegg, noe som gjør han helt fantastisk i mine øyne...

Mannen min lagde brødskive til meg i natt :P det var godt.

Så fint å ha sånne mannfolk altså:) min helgarderer seg når han handler, og handler inn alt jeg i det hele tatt har nevnt de siste ukene:p han har vært helt super under mitt sykehus opphold, planlegging av jul og ta seg av vesla. Er det rart man er forelska!

Da er det bare å ta av seg hatten for de flotte mennene våre :D

Pizzaen var forresten DRITGOD.. helt til jeg sto opp og kjente lukta av restene som ble stående framme, haha :P

Mannen er superfantastisk nå(fantastisk til vanlig også da)!! Han har så empati for alle symptomer og fikser mat, rydder, vasker og alt jeg ber om og mer! Hadde ikke klart det uten han og blir bare tusen ganger mer forelsket når man ser hvor godt han tar vare på meg spesielt når han vet at jeg bærer på vår viktige skatt :) han kommer til å bli en fantastisk pappa!

Jeg får slike rare cravings hele tiden og mannen prøver alt han kan for å tilfredsstille den vordende mor :-P

Back
Topp