Snille gode samboeren min <3

anngeley

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Må bare få skryte litt!
Jeg har ikke noe særlig kvalme tidlig åå dagen men på kvelden slår den meg skikkelig ut, nå sitter jeg med tidenes kvalme gjør så vondt at jeg skriker men kaster ikke opp, noe som gjør det enda verre!

Samboeren spørr om det er noe han kan gjøre og når jeg svarer at jeg har virkelig lyst på spagetti kjører han på butikken og kjøper siden vi ikke hadde og står o skrivebde stund og lager det til meg <3 samtidig som han kommer stadig inn og ser til meg!<3

En ekte mann <3

Det er kjærlighet! :)

Så snillt av han! :) jeg er også så heldig at jeg har en slik kar i hus :) disse karene våre må vi ta vare på, er ikke alle som er like heldig :)

Han er kjempe snill <3 og er godt å ha han, sånn som i går når kvalmen var så ille! <3 godt å høre vi er flere som har sånn kjæreste /mann! <3

Han er kjempe snill <3 og er godt å ha han, sånn som i går når kvalmen var så ille! <3 godt å høre vi er flere som har sånn kjæreste /mann! <3

Fin mann du har fått deg ❤️:) de er søte og gode når de er sånn! Hatten av for disse mannfolka som stiller opp...

Min kan glemme seg bort et øyeblikk og tulle med meg (dytte litt, lekeslåss). Også husker han plutselig på at jeg er gravid; øynene blir bambi-runde av bekymring, stryke magen min og klemme meg. Så jeg blir overøst av klemmer!

Fin mann du har fått deg ❤️:) de er søte og gode når de er sånn! Hatten av for disse mannfolka som stiller opp...

Min kan glemme seg bort et øyeblikk og tulle med meg (dytte litt, lekeslåss). Også husker han plutselig på at jeg er gravid; øynene blir bambi-runde av bekymring, stryke magen min og klemme meg. Så jeg blir overøst av klemmer!

Min å tuller litt sånn :p også har jeg begynt å bli ganske oppblåst så da kommer det av og til: begynt å få tjokkmage du ;) også stryker han og susser og klemmer på meg <3

Back
Topp