SNIKKSNAKK 2 JULI

Memme

Glad i forumet
Hei og hopp!
Jeg og gubben har akkurat hatt litt hompa og her sitter jeg å angrer meg...................[:'(]Det gjør vondt nå assa!!!!
DreamAngel er på vei til føden[;)]
Tror jeg prøver å legge meg jeg[&:]
Vi snakkes damer!

Lurer llitt på om litt av slimproppen kom nå da jeg var på do [8|]
Så slimete ut i alle fall, men litt brunaktig blod [8|]

Hun er så aktiv nå så det er vanskelig å sove. I tillegg har jeg disse mensmurringene som har blitt litt kraftigere da.

Burde virkelig fått meg litt søvn nå. Tror det haffe vært lurt. Hadde glemt hvor ubehagelig eb føler seg når en har menssmerter.
Kanskje finne frem varmeputa, og legge den på magen [8|] Prøver å sove litt jeg. God natt [:)]

Lurer llitt på om litt av slimproppen kom nå da jeg var på do

Akkurat det sitter jeg og lurer på og... Var på do nå, og da jeg tørka meg kom det tykt slim med lysrosa blod i... det var ikke så mye, så jeg er usikker på om det kan være slimproppen...

minn meg på jenter, hvordan er det.. er det bare å ta det med ro når en tror slimproppen er godt.. bare vente mener jeg.. eller skal man ringe føden??? (burde vite det, men husker ikke i farta...)...

Håper noe skjer snart... men kunne kanskje venta til i morgen etter kontraktsmøte på det nye huset vårt..hehe..[:D]

God morgen!

En kjapp tur oppe. Har hatt kraftige kynnere i natt...holdt på i fire timer,de bør vel anses som kraftige da jeg måtte konse meg gjennom de og ble rimelig kvalm. Men nå har det gitt seg..det var jo ikke planen. Men da får jeg iallfall prøve sove litt. (lurer på om det var haSexDyppeLivmorenJeg som satt det igang). Ikveld skal jeg prøve masse puten under benet og ha sex igjen, men gud for ett pes det er om dagen. Blir ikke mange stillingene her altså. Og det med ha bena oppåver veggen klarer nå da ikke jeg....noen som klarer det? ligge på rygg da?? får jo ikke beina oppåver når man ligger på siden?? (legger meg selv på en stor pute for la "det renne bakover til livmortappen"...)

Har denne fuglen vært ute fløyet i klubben i natt da?

Kikker innom senere...spennende tid dette[:D]

Ha en fin dag jenter! Hold on!Snart har vi gullene våre vi og.....

Klems

ORIGINAL: AB

Lurer llitt på om litt av slimproppen kom nå da jeg var på do

Akkurat det sitter jeg og lurer på og... Var på do nå, og da jeg tørka meg kom det tykt slim med lysrosa blod i... det var ikke så mye, så jeg er usikker på om det kan være slimproppen...

minn meg på jenter, hvordan er det.. er det bare å ta det med ro når en tror slimproppen er godt.. bare vente mener jeg.. eller skal man ringe føden??? (burde vite det, men husker ikke i farta...)...

Håper noe skjer snart... men kunne kanskje venta til i morgen etter kontraktsmøte på det nye huset vårt..hehe..[:D]

Jeg vet faktisk ikke, men jeg tror ikke en må ringe føden når proppen går... [8|] Det er vel bare et tegn på at noe er i gang, modningsmessig... [8|]

ja, du har nok rett i det...
Var så trøtt og forfjamset når det skjedde, så var litt i villråde[8|]

Men det var i grunnnen så lite, så jeg skal nok bare la dagen gå å se om det skjer noe mer...

God morgen jenter!
Er jeg den eneste som ikke har noen antydninger til at kroppen forbereder seg til fødsel??[8|]
Hmm, er jo fortsatt 3 uker igjen til termin da men, har liksom ikke noe mensmurringer eller noe...

Jeg våknet av at en liten Pip-Pip kræsja i vinduet på soverommet,
og nå sitter den på gulvet og rykker litt i kroppen liksom.
Først lå den rett ut, men den klarte reise seg opp, men vet ikke om den kommer seg videre!![:o]
Jeg syns så synd på den, STAAAKKAAAARS!![:(][:o] Jeg kan vel ikke gjøre noe med den heller!?

I dag skal jeg prøve å være ute og nyte mest mulig sol..!
Er så mye som skjer her i juliklubben nå, så må jo følge med masse!![:D][:D]

ORIGINAL: FirstTime

God morgen!

En kjapp tur oppe. Har hatt kraftige kynnere i natt...holdt på i fire timer,de bør vel anses som kraftige da jeg måtte konse meg gjennom de og ble rimelig kvalm. Men nå har det gitt seg..det var jo ikke planen. Men da får jeg iallfall prøve sove litt. (lurer på om det var haSexDyppeLivmorenJeg som satt det igang). Ikveld skal jeg prøve masse puten under benet og ha sex igjen, men gud for ett pes det er om dagen. Blir ikke mange stillingene her altså. Og det med ha bena oppåver veggen klarer nå da ikke jeg....noen som klarer det? ligge på rygg da?? får jo ikke beina oppåver når man ligger på siden?? (legger meg selv på en stor pute for la "det renne bakover til livmortappen"...)

Har denne fuglen vært ute fløyet i klubben i natt da?

Kikker innom senere...spennende tid dette[:D]

Ha en fin dag jenter! Hold on!Snart har vi gullene våre vi og.....

Klems

Du kan jammen få sagt det!
Du er så fin du, FirstTime! Jeg smiler hver gang jeg leser innleggene dine! Nei, jeg klarer nok ikke ligge på ryggen, eller på siden eller stå på hodet med bena oppi veggen!
Ennå dummere er det at jeg har vært profesjonell turner i maaaaaaange år i min ungdom og har drevet med masse rart nå i 20 og 30åra!
Det gjør sååååååååå vondt i bekkenet, ribbena og mageligamentene. HELE mageregionen er SÅR. Mannen prøvde seg på litt kos i dag tidlig, men det måtte vi bare gi opp med fordi jeg MÅTTE opp! Klarte ikke ligge 1sek lenger....

God morgen alle dere!

Her sitter jeg og er så fornøyd. Fikk på  meg en shorts jeg brukte før jeg ble gravid [:D]Har prøvd den tidligere også, men da gjorde det vondt fordi den strammet så rundt magen. Men ikke nå lenger [:D] Nå fikk jeg tilogmed til å dra den godt over magen! Hmm... hvorfor klarte jeg ikke det før??
Jaja, har planer om å sitte LITT i sola i dag, helt til varmen slår meg ut helt, og det tar ca 2 minutter... Ikke antydning til vind her heller. FØSJ!

LilleJenta: Du er ikke alene om å ikke ha et eneste kjennetegn på at noe skal skje... Her kjenner jeg ikke en døyt! Irriterende!!!! Er sikkert heldig om jeg får innen desember...

ORIGINAL: ildrii

LilleJenta: Du er ikke alene om å ikke ha et eneste kjennetegn på at noe skal skje... Her kjenner jeg ikke en døyt! Irriterende!!!! Er sikkert heldig om jeg får innen desember...

Heheh... Får ikke håpe det blir såååå lenge da, men man kan jo begynne å lure.
Venter liksom i spenning på om noe skal skje, men det er jo ikke noen antydninger...[&:]
Det kommer nok til oss også!![:)]

ORIGINAL: LilleJenta

Venter liksom i spenning på om noe skal skje, men det er jo ikke noen antydninger...[&:]

Får håpe det! Joda, det gjør nok det, men man går liksom og kjenner etter hele tiden. Hva var det der? Kan det være?? Nei... bare luft [&:] Blir nesten sliten av å vente vett... [;)]

Er vel heller kanskje jeg som skl bekymre meg [:D]
Det er fem dager (tickeren er feil) til termin og for min del kunne jeg like godt vært 30 uker på vei....
Kommer sikkert til å gå mange mange dager over termin...!!

Hehehe, ja se det, det er flere av oss "trege" [:D] Neida, skal se at PLUTSELIG står vi der med en slimpropp i hånda og vannet renner som en foss av oss! Usj, så for meg dette nå...

har skrevet "forventingsbrev-ønskebrev" til ullevål sykehus jeg nå. Skal jeg sende det? eller best levere når jeg kommer??  Er bare ett lite kort med to ønsker...microovn og badekar..hihi.. (micro til varme risputene mine mot vonde omrdåer og badekar ja..det vet dere)

Er det noe vits i det hele tatt tro?

hei jenter MISUNNER dere... jeg er venninde med Dorothy_1 å var i går å besøkte henne og Alexander... Han var kjempe nydelig.... har nu fått til å legge han ut her under bilder av juli barna... så dere må ta en titt... så ønsker jeg dere alle en spennede tid kos dere med øyeblikkene...

hilsen lille

ORIGINAL: LilleJenta

Jeg melder meg på her også-har ingen antydninger til fødsel, selv om nedtelling av dager har begynt... 29 dager igjen til termin..

Lille:Tusen takk og lykke til med babyproduksjon :)

TonjeM:Funker ikke pm din?? skulle vi bytte msn? sender du den på sms el? kan vi jo sende gratis meldinger i stedet for sms og ringeee... :)

Chello.såå koselig!morgentur på stranden altså? imponernede!! Men er kanskje sånn ha små barn, at man må ut på tur tidlig??[8|]...vææ....HIlsen murmeldyret

ORIGINAL: chello

Da har vi akkurat kommet hjem fra en tur på stranda. Lucas ble så sint at vi måtte bare luske hjem ... men fikk nå vassa litt og tatt bilder[;)]

ikke se på hu feite med oransje topp.. vet ikke hvem det er[;)]

Så fin du er Chello.. [;)][;)] Flott gravid....

Ser deilig ut å være på stranda.. Er tildig oppe selv hver dag, men mi greier å ordne mye selv nå..[;)]. Samboer har jobbet natt og skal sove hele dagen [:-][:-]
Så nå går jeg gjennom babytøyet til Nikoline og har kasta endel( så mye flekker og ser gammelt ut) Så nå blir det babyklær shopping på meg til uka... Joho... Trodde jeg hadde det meste, men neida..Og det var kjempe morro for det er sååå gøy å shoppe...

Back
Topp