Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer llitt på om litt av slimproppen kom nå da jeg var på do

ORIGINAL: AB
Lurer llitt på om litt av slimproppen kom nå da jeg var på do
Akkurat det sitter jeg og lurer på og... Var på do nå, og da jeg tørka meg kom det tykt slim med lysrosa blod i... det var ikke så mye, så jeg er usikker på om det kan være slimproppen...
minn meg på jenter, hvordan er det.. er det bare å ta det med ro når en tror slimproppen er godt.. bare vente mener jeg.. eller skal man ringe føden??? (burde vite det, men husker ikke i farta...)...
Håper noe skjer snart... men kunne kanskje venta til i morgen etter kontraktsmøte på det nye huset vårt..hehe..[:D]

ORIGINAL: FirstTime
God morgen!
En kjapp tur oppe. Har hatt kraftige kynnere i natt...holdt på i fire timer,de bør vel anses som kraftige da jeg måtte konse meg gjennom de og ble rimelig kvalm. Men nå har det gitt seg..det var jo ikke planen. Men da får jeg iallfall prøve sove litt. (lurer på om det var haSexDyppeLivmorenJeg som satt det igang). Ikveld skal jeg prøve masse puten under benet og ha sex igjen, men gud for ett pes det er om dagen. Blir ikke mange stillingene her altså. Og det med ha bena oppåver veggen klarer nå da ikke jeg....noen som klarer det? ligge på rygg da?? får jo ikke beina oppåver når man ligger på siden?? (legger meg selv på en stor pute for la "det renne bakover til livmortappen"...)
Har denne fuglen vært ute fløyet i klubben i natt da?
Kikker innom senere...spennende tid dette[:D]
Ha en fin dag jenter! Hold on!Snart har vi gullene våre vi og.....
Klems
ORIGINAL: ildrii
LilleJenta: Du er ikke alene om å ikke ha et eneste kjennetegn på at noe skal skje... Her kjenner jeg ikke en døyt! Irriterende!!!! Er sikkert heldig om jeg får innen desember...
ORIGINAL: LilleJenta
LilleJenta: Du er ikke alene om å ikke ha et eneste kjennetegn på at noe skal skje... Her kjenner jeg ikke en døyt! Irriterende!!!! Er sikkert heldig om jeg får innen desember...
Heheh... Får ikke håpe det blir såååå lenge da, men man kan jo begynne å lure.
Venter liksom i spenning på om noe skal skje, men det er jo ikke noen antydninger...[&:]
Det kommer nok til oss også!![:)]
Får håpe det! Joda, det gjør nok det, men man går liksom og kjenner etter hele tiden. Hva var det der? Kan det være?? Nei... bare luft [&:] Blir nesten sliten av å vente vett... [;)]
ORIGINAL: LilleJenta
Heheh... Får ikke håpe det blir såååå lenge da, men man kan jo begynne å lure.
Venter liksom i spenning på om noe skal skje, men det er jo ikke noen antydninger...[&:]
Det kommer nok til oss også!![:)]
ORIGINAL: chello
Da har vi akkurat kommet hjem fra en tur på stranda. Lucas ble så sint at vi måtte bare luske hjem ... men fikk nå vassa litt og tatt bilder[;)]
ikke se på hu feite med oransje topp.. vet ikke hvem det er[;)]