Hei alle sammen
Sniker meg stille inn her , da jeg fikk positiv test 9 dpo. Slo ut på clearblue digital idag. Så er vel ca 3+5 .
Vi fikk høre at det ville/kunne ta lang tid for meg og mannen å bli gravide pga noe medisiner han går på. Men plutselig i pp6 klaffet det. Gleden ble litt byttet ut med beskymring når jeg fant ut dette Igår. Pga jeg begynte i ny jobb
jeg har blitt vikar for ei som skal ut i svangerskaps-permisjon og det varer ett år, men mulig å få mer etter det. Jeg kjenner meg nervøs og engstelig for å fortelle dette til min nye sjef
og jeg vil jo bare nyte dette.
Noen som har vært i lignende situasjon ? Kan de avslutte kontrakten med meg når jeg har prøvetid til desember ??
Eller går det greit . Er kvalm, trøtt og stikker mye i magen og flyr på do og tisser hele tiden
kan tenke meg mine nye kollegaer stusser på denne do-flyginga mi.
Eller så ønsker jeg og bli kjent med og prate masse om graviditeten sammen med dere. Utrolig godt med en slik gruppe

Sniker meg stille inn her , da jeg fikk positiv test 9 dpo. Slo ut på clearblue digital idag. Så er vel ca 3+5 .
Vi fikk høre at det ville/kunne ta lang tid for meg og mannen å bli gravide pga noe medisiner han går på. Men plutselig i pp6 klaffet det. Gleden ble litt byttet ut med beskymring når jeg fant ut dette Igår. Pga jeg begynte i ny jobb
jeg har blitt vikar for ei som skal ut i svangerskaps-permisjon og det varer ett år, men mulig å få mer etter det. Jeg kjenner meg nervøs og engstelig for å fortelle dette til min nye sjef Noen som har vært i lignende situasjon ? Kan de avslutte kontrakten med meg når jeg har prøvetid til desember ??
Eller går det greit . Er kvalm, trøtt og stikker mye i magen og flyr på do og tisser hele tiden
kan tenke meg mine nye kollegaer stusser på denne do-flyginga mi.Eller så ønsker jeg og bli kjent med og prate masse om graviditeten sammen med dere. Utrolig godt med en slik gruppe

Gratulerer med graviditet og gratulerer med ganske ny jobb