Sniker meg inn her..

Nei, så gøy! Gratulerer :) Det er jo dobbel lykke, men skjønner at du blir litt svett også. Uansett skal det nok gå veldig bra <3
 
Gratulerer så mye og velkommen hit!! Jeg gleder meg til å høre mer om svangerskapet!! Så spennende og gøy med tvillinger!! [emoji7][emoji847]
 
Grattis :) gøy med to! Selv om jeg må innrømme at jeg var litt letta da jeg spurte selv på tul om det bare var en inni der, og legen flirte og bekrefta det.
 
Så gøy[emoji16] Gratulerer![emoji5] Har en følelse på tvillinger selv, så blir spennende på ul om 9 dager. Har tre svangerskap bak meg og dette er ikkje i nærheten av noen av de[emoji85]
 
7bea432a780480acf4b043cbee438937.jpg
[emoji7]
Gratulerer så mye med tvillinger på vei [emoji173][emoji173] Du har mye å glede deg til. Jeg har selv tvillinger som blir 1 år nå i oktober. Ut i fra ultralyd bildet så er det to eggede tvillinger du venter for de har hver sin morkake og fostersekk :) Det er bra altså, mindre komplikasjoner :) Vi gikk også på mini pillen og fikk vite det i uke 6 :) Send meg gjerne pm om du vil prate eller har spm. Jeg har 3 barn utenom tvillingene så blir jo litt likt deg når du har to fra før :)
 
Back
Topp