Sniker meg inn her..

Oi! Så spennende!! [emoji1] Blir travle tider og mye kos da[emoji4] Gratulerer! (Vet forresten ikke om det er flere her som venter to..)
 
Ååh, så heldig du er!! Skikkelig misunnelig[emoji1] Ingen andre kommende tvillingmødre som har stått frem enda nei!

Fikk du vite om de var en- eller toeggede?
 
Nei, jeg fikk meg en henvisning til gyn på torsdag, fordi jeg hadde spotta litt brunt/blødd litt og var urolig. Så han kikka først etter liv, også sa han det var liv! Og mål, og sånne ting. Så sier han "men jeg har en overraskelse" [emoji23] Også forteller han at det er to. Jeg fikk ikke med meg så mye info han sa etter dette. Jeg gikk nok litt i sjokk. Han målte meg iallefall til 6+4 og begge hjertene slo, og ble henvist til fødepol for videre oppfølging, skal dit i uke 12-13 en gang
 
Åh, for en fin overraskelse! [emoji7] drømmer litt om tvillinger selv, men vet med ganske stor sikkerhet at det bare er en i magehuset mitt.
Hvordan føles det nå som sjokket har lagt seg litt?[emoji173]
 
Nei er fortsatt litt forvirret og surrete. For graviditeten var i utgangspunktet ikke planlagt, jeg gikk på minipiller! Men tenkte at, jaja vi får det til [emoji4] også viste det seg å være 2 [emoji23]
 
Nei er fortsatt litt forvirret og surrete. For graviditeten var i utgangspunktet ikke planlagt, jeg gikk på minipiller! Men tenkte at, jaja vi får det til [emoji4] også viste det seg å være 2 [emoji23]
Ah, såpass! Men dere klarer 2 stk fint også [emoji4] dobbel glede og dobbel kjærlighet [emoji173] hvordan er formen da?
 
Ah, såpass! Men dere klarer 2 stk fint også [emoji4] dobbel glede og dobbel kjærlighet [emoji173] hvordan er formen da?

Ja får håpe det da [emoji85]
Formen varierer veldig. Jeg har vært en del kvalm/uvel. Er veldig oppblåst og går ofte på do. Vondt i puppene. Sover veldig mye og har veldig lite overskudd. Går stort sett i soving, mat, jobb.
 
Last edited:
Ja får håpe det da [emoji85]
Formen varierer veldig. Jeg har vært en del kvalm/uvel. Er veldig oppblåst og går ofte på do. Vondt i puppene. Sover veldig mye og har veldig lite overskudd. Går stort sett i soving, mat, jobb.

Du får ha lav terskel for å gå til legen og be om sykemelding/gradert sykemelding dersom det blir for mye for deg! Du skal ikke gå å være utslitt hver dag fra uke 6!! Også kan du trøste deg med at du trolig må ut i permisjon tidligere når du har to inni der! :)

Tipper også det blir lettere å venne seg til tanken når du er i bedre form![emoji4]
 
Ååå tvillinger er moro! Det vet jeg vel egentlig bare fordi jeg er tvilling selv masse å glede seg til! Gratulerer så mye med to små ❤
 
Ja får håpe det da [emoji85]
Formen varierer veldig. Jeg har vært en del kvalm/uvel. Er veldig oppblåst og går ofte på do. Vondt i puppene. Sover veldig mye og har veldig lite overskudd. Går stort sett i soving, mat, jobb.
Håper det går over snart og at du får nyte graviditeten maks [emoji4][emoji173]
Bra at du hører på kroppen og sover mye! [emoji106]
 
Gratulerer så mye og velkommen hit [emoji173]
 
Du får ha lav terskel for å gå til legen og be om sykemelding/gradert sykemelding dersom det blir for mye for deg! Du skal ikke gå å være utslitt hver dag fra uke 6!! Også kan du trøste deg med at du trolig må ut i permisjon tidligere når du har to inni der! :)

Tipper også det blir lettere å venne seg til tanken når du er i bedre form![emoji4]

Jo, er klar over det [emoji4] Men startet opp i ny jobb omtrent samme uke som jeg fant ut at jeg var gravid.. Oppstart i ny jobb + deltidsstudier (og hadde ingen plan om noe baby med det første[emoji23])

Slutta på skolen etter 2 dager da. Det gikk bare ikke. Må prøve holde ut en stund til på jobb tenker jeg, vil ikke sykemelde meg noe enda. Iallefall til jeg er over 12 uker og føler meg tryggere på å fortelle det til sjefen [emoji4] Er heldigvis en ganske rolig jobb.
 
7bea432a780480acf4b043cbee438937.jpg
[emoji7]
 
Back
Topp