Sniker meg forsiktig inn. . . :-)

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Hei!

Sniker meg forsiktig inn her. . . :smiley-ashamed008

Etter en stund med flere syndromer på graviditet har jeg omsider testet positivt i dag!!

Dog testet jeg også positivt i oktober men mistet dessverre da.

Føler meg på en eller annen måte «mer» gravid nå og har flere tegn men kjenner jeg har litt «skrekken» for å miste igjen.

Kort om meg: 30 år, 2 barn (6 og 4) :joyful:
Husker ingenting fra sistgang da jeg var gravid med barna.. neida... joda :hilarious::hilarious::hilarious::smiley-ashamed004

Ser frem til å bli kjent med dere :D Har vært aktiv i tidligere terminforum og har satt veldig pris på å være en del av en gjeng der man deler erfaringer og tanker om graviditeten.

Vedlegg

• B7CAD49A-9CD1-4AE3-AD85-5E51C8E019CE.jpeg
    B7CAD49A-9CD1-4AE3-AD85-5E51C8E019CE.jpeg
    24,9 KB · Visninger: 43
Gratulerer så mye med spiren og velkommen inn til oss:Heartred

Gratulerer så mye med spiren :D velkommen til oktobergjengen :D

Gratulerer, og velkommen! :)

Velkommen til oss, og gratulerer med spira :cat:

Gratulerer! :Heartred Skjedde samme med meg i juni. Men hadde veldig få symptomer og mistet. Denne gangen har jeg «alt» og føler meg veldig trygg på graviditeten. Men fikk råd da jeg var på gyn om å bestille tidlig ul neste gang jeg ble gravid, og det har jeg gjort via legen nå :)

Hei! Jeg er også ny her på forumet i denne runden. Er 33 år og har to gutter på 7,5 og 4 år. Jeg føler det nok litt som deg, husker så lite fra de forrige svangerskapene :hilarious: Blir spennende med en ny runde:)

Back
Topp