Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter en stund med flere syndromer på graviditet har jeg omsider testet positivt i dag!!
Dog testet jeg også positivt i oktober men mistet dessverre da.
Føler meg på en eller annen måte «mer» gravid nå og har flere tegn men kjenner jeg har litt «skrekken» for å miste igjen.
Kort om meg: 30 år, 2 barn (6 og 4)
Husker ingenting fra sistgang da jeg var gravid med barna.. neida... joda
Ser frem til å bli kjent med dere Har vært aktiv i tidligere terminforum og har satt veldig pris på å være en del av en gjeng der man deler erfaringer og tanker om graviditeten.
Gratulerer! Skjedde samme med meg i juni. Men hadde veldig få symptomer og mistet. Denne gangen har jeg «alt» og føler meg veldig trygg på graviditeten. Men fikk råd da jeg var på gyn om å bestille tidlig ul neste gang jeg ble gravid, og det har jeg gjort via legen nå
Hei! Jeg er også ny her på forumet i denne runden. Er 33 år og har to gutter på 7,5 og 4 år. Jeg føler det nok litt som deg, husker så lite fra de forrige svangerskapene Blir spennende med en ny runde