Sniker meg endelig inn her

ConCon

Elsker forumet
Vårspirene 2021
Juliknøttene 2022
Etter snart en uke med gradvis sterkere streker så fikk jeg endelig positiv på digital i dag!
20200418_071124.jpg
Så derfor tenkte jeg at det var på tide å melde meg inn her. :)
Er 4+1 idag
Kan jo ikke vente helt til uke 5 :p

Men nå sier hver eneste due date calculator på nettet og i tillegg periode tracker appen min at termin dato er 24. Desember.
Men babyverden appen sier 27 desember og i tillegg sier den at jeg er 4+2 når jeg egentlig er 4+1. (Mensen starta 20 mars sist)

Så er litt forvirra over hva jeg skal skrive på terminlista deres.
Flertallet av terminkalkulatorene sier jo 24. Desember. Så mulig jeg sier det.
 
Etter snart en uke med gradvis sterkere streker så fikk jeg endelig positiv på digital i dag!
Vis vedlegget 323572
Så derfor tenkte jeg at det var på tide å melde meg inn her. :)
Er 4+1 idag
Kan jo ikke vente helt til uke 5 :p

Men nå sier hver eneste due date calculator på nettet og i tillegg periode tracker appen min at termin dato er 24. Desember.
Men babyverden appen sier 27 desember og i tillegg sier den at jeg er 4+2 når jeg egentlig er 4+1. (Mensen starta 20 mars sist)

Så er litt forvirra over hva jeg skal skrive på terminlista deres.
Flertallet av terminkalkulatorene sier jo 24. Desember. Så mulig jeg sier det.
Endelig kom den! :wav

Skriv 24. Desember. Terminlista er vel bare midlertidig slik den er nå. :)
 
Hurra!!! Det var påtide ❤ velkommen inn hit!
 
Etter snart en uke med gradvis sterkere streker så fikk jeg endelig positiv på digital i dag!
Vis vedlegget 323572
Så derfor tenkte jeg at det var på tide å melde meg inn her. :)
Er 4+1 idag
Kan jo ikke vente helt til uke 5 :p

Men nå sier hver eneste due date calculator på nettet og i tillegg periode tracker appen min at termin dato er 24. Desember.
Men babyverden appen sier 27 desember og i tillegg sier den at jeg er 4+2 når jeg egentlig er 4+1. (Mensen starta 20 mars sist)

Så er litt forvirra over hva jeg skal skrive på terminlista deres.
Flertallet av terminkalkulatorene sier jo 24. Desember. Så mulig jeg sier det.
Gratulerer!! :Heartred Så kjekt å se deg her, og at testingen i dag gikk veien! :)
 
Gratulerer :Heartred
Sett den dagen du mener er riktig :) termin blir nok flyttet på senere uansett!:Heartred
 
Fikk baby i julegave for litt over 10 år siden. Fantastisk :Heartpink Men det skal sies at jeg får høre det ganske mange ganger ila året at hun er født i den kjipeste måneden :notworthy
Å? Hvilken dato akkurat? Juleaften?
Hehehe ja jeg tenker at det kanskje blir litt synd på ungen når bursdag og jul er i samme mnd.
Men det bryr jeg meg ikke NOE om akkurat nå! Vil bare ha baby jeg :) :Heartred
 
Back
Topp