Sniker litt her.. et lite eksperiment ang kjønn :)

Du kan få lov til å gjette på mine hvis du vil :p men om det hjelper mye, deeet...

Denne babyen er ivf - så alle eggene ble da befruktet samtidig.. :) 17. Nov. (Innsett i januar).

Men forrige baby, eggløsning 08.11.16 (ifg temping.)

var din første en liten jente? :) IVF får jeg ikke sjekket dessverre :/

Spennende, jordmor på OUL mente jente men hun sjekka så fort kjønnet så skal be dem dobbeltsjekke neste gang :happy:

Så gøy! Blir spennende å se om det stemmer :) Er jo kun en teori, men den har visstnok fått en rate på 98% :D Så er jo litt spennende! Skal skrive en kommentar om hva det går ut på og legge ved link så dere kan sjekke selv :D

Det teorien går ut på er at babyer blir befrukta i stjernetegn som enten er feminint eller maskulint eller «intetkjønn» (som vil si 50% sjanse for jente/50% sjanse for gutt). Jeg legger ved link nederst. Grunnen til at jeg skrev på mange av dere at dere var i grenseland var fordi jeg innså at det er omtrent umulig for meg å vite nøyaktig når dere faktisk slapp egget og det ble befrukta så jeg måtte ta det litt med en klype salt, og tok det som virket mest sannsynlig mtp at pos el-test gjerne oppstår 12-48 timer før egget slippes, og da lever egget i 24 timer så jeg lå på ca 2 dager og da kan selvfølgelig svaret bli litt feil. Da hele teorien går ut på selve befruktelsen. Dere kan gjerne søke opp og lese litt om det selv og se om det faktisk stemte for dere :) Det stemte for begge guttene mine så syns det er litt interessant :D her legger jeg ved linken: Om dere vet sånn ca når befruktning kan ha skjedd må dere gå utifra den datoen, om dere går utifra peak el-test så legg på ca 36 timer maks, om dere går utifra neg test etter el så legg på 12-24 timer :) sånn ca :)

https://mooncalendar.astro-seek.com/moon-phases-calendar-january-2021

Back
Topp