Sniker litt her.. et lite eksperiment ang kjønn :)

Prøverpåbabynr3

Forelsket i forumet
Hei!

jeg er ikke gravid og hører heller ikke til her, men nå som dere i uke 20 ca mest sannsynlig har fått vite kjønn allerede så har jeg veldig lyst til å prøve et lite eksperiment ang kjønn. Jeg driver litt research på en teori ang kjønn.

kan dere som vet nøyaktig når dere hadde el (kanskje ved hjelp av temping?) fortelle dagen dere hadde el? Så kan jeg gjette kjønn? Bare for å se om teorien stemmer :) så skal jeg fortelle selvfølgelig hva teorien går utpå etter noen forsøk :) ikke skriv hva kjønnet er før jeg har fått gjetta, veldig viktig!

Du kan få lov til å gjette på mine hvis du vil :P men om det hjelper mye, deeet...

Denne babyen er ivf - så alle eggene ble da befruktet samtidig.. :) 17. Nov. (Innsett i januar).

Men forrige baby, eggløsning 08.11.16 (ifg temping.)

:) 26.01

IVF, så alle eggene ble befruktet denne dagen:)

29.01 var eggløsningen

13.01, men vi vet ikke kjønn, så jeg kan jo ikke bekrefte/avkrefte teorien din :p

EL 24 januar:)

Hei!

jeg er ikke gravid og hører heller ikke til her, men nå som dere i uke 20 ca mest sannsynlig har fått vite kjønn allerede så har jeg veldig lyst til å prøve et lite eksperiment ang kjønn. Jeg driver litt research på en teori ang kjønn.

kan dere som vet nøyaktig når dere hadde el (kanskje ved hjelp av temping?) fortelle dagen dere hadde el? Så kan jeg gjette kjønn? Bare for å se om teorien stemmer :) så skal jeg fortelle selvfølgelig hva teorien går utpå etter noen forsøk :) ikke skriv hva kjønnet er før jeg har fått gjetta, veldig viktig!

Nå er jeg spent :p

• Liker
Reactions: HCS
Hei beklager, jeg har ikke fått noen oppdateringer men jeg skal sjekke alle nå! Takk for at dere deltar :) IVF får jeg ikke sjekket dessverre :(

Back
Topp