Sniker forsiktig innom

Gratulerer ❤️

Jeg fikk 3+ da jeg var 5 uker på dagen. Den viser 3+ fra 5 uker og oppover. Det kommer helt an på hvor mye hcg du produserer :happy:

Hun fikk jo 2-3 i går, så då vil jeg ikke tro hun er så mye lenger på vei enn rundt 5 uker..?

Ja, men med tanke på at hun fikk 2-3 i går er det lite sannsynlig

Om den tas på utvannet urin, er den ikke like nøyaktig! Jeg har fått 2-3 uker mens jeg har vært 7 uker på vei fordi jeg testet på utvannet urin! Så fikk jeg 3+ når jeg tisset på full blære og konsentrert urin.

Om den tas på utvannet urin, er den ikke like nøyaktig! Jeg har fått 2-3 uker mens jeg har vært 7 uker på vei fordi jeg testet på utvannet urin! Så fikk jeg 3+ når jeg tisset på full blære og konsentrert urin.

Legen mente vi sku ta utgangspunkt i 7+0 i dag rekna ut fra sist mens. Hvertfall fram til OUL. Skal høre med henne når jeg skal inn til ho i uke 12, kanskje eg kan få en tidlig UL :)

Legen mente vi sku ta utgangspunkt i 7+0 i dag rekna ut fra sist mens. Hvertfall fram til OUL. Skal høre med henne når jeg skal inn til ho i uke 12, kanskje eg kan få en tidlig UL :)
Jeg ville prøvd å lurt meg til en tidlig ul bare for å være helt sikker :) de kan ofte sette så feil termindato på oul, så jeg hadde vært engstelig helt fram til ungen var ute i tilfellet de hadde satt feil dato!

Men masse lykke til videre :) :)

Gratulerer :)

Back
Topp