Sniker forsiktig innom

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hei alle sammen.:happy: Sniker meg innom her for å hilse på.

Kort om veien hit. Tok ut p-staven 9 april (fikk menen rett før 6 april) og ikke sett noe til tanta siden. Bare hvite tester og ingen antydning til strek nr 2. Men i går skulle jeg ta en test før eg skulle avgårde. Og der dukka det plutselig opp 2 sterke streker. Gikk på apoteket å kjøpte digitaltest (2 stk) for eg visste eg ikkje klarte å vente til i dag tidlig. Tok testen og den viste gravid 2-3. Tok en ny på morgenurinen i dag den viste 3+.

Så eg har ingen ide om når eg blei gravid og kor langt eg er på vei. Noen som har noen ide å komme med?

Gleder meg veldig til å bli kjent med dere alle :D

Vedlegg

• A5740E79-1EB5-4939-9BBA-76C9289BFD50.jpeg
    A5740E79-1EB5-4939-9BBA-76C9289BFD50.jpeg
    13,5 KB · Visninger: 9
Gratulerer så mye :D Siden du fikk 3+ idag antar jeg at du er et sted rundt 5 uker på vei. Jeg fikk 3+ 5+0 :)

Gratulerer så mye :D Siden du fikk 3+ idag antar jeg at du er et sted rundt 5 uker på vei. Jeg fikk 3+ 5+0 :)

Tusen takk ut i fra når jeg rekna første mens dag i forje periode er jeg 7+0 i dag. Men tviler på det er rett siden eg aldri fikk positiv test før no. Men skal være sagt at eg hadde gitt litt opp at eg var gravid. Aå er en stund siden eg har testa.

Gratulerer forresten :)
Jeg vet om mange som ikke har fått positive tester dør de har vært nærmere 7-9+0. Kanskje du bare produserer lite hcg og at det kommer sent.

En tul kan hjelpe med å finne termindato, spør legen om henvisning?

Hun fikk jo 2-3 i går, så då vil jeg ikke tro hun er så mye lenger på vei enn rundt 5 uker..?

Men den eg tok i går var urin midt på dagen og ikke lenge siden eg hadde vært på do forje gang. Kan de spille inn kanskje? Mens 3+ er tatt på morgenurinen.

Gratulerer forresten :)
Jeg vet om mange som ikke har fått positive tester dør de har vært nærmere 7-9+0. Kanskje du bare produserer lite hcg og at det kommer sent.

En tul kan hjelpe med å finne termindato, spør legen om henvisning?

Skal bort å snakke med de på legekontoret nå snart :) så får eg høre ka de sier. Eg har gått på ein del medisiner nå pga skade i skulderen, så kan godt hende de har tulla det litt til også.

Gratulerer :) om du er 5,6 eller 7 uker er vanskelig å si. Men gravid er du nok definitivt :) gratulerer :D

Back
Topp