Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ellers spiser jeg mye nøtter, men blir lei av det også etter hvert.. Craver chips og den slags, men ønsker å spise relativt sunt, så må finne noen bedre alternativ.Salt kjeks? Boksen som er rød og beige/hvit har tynne kjeks. Liker de godt og får den knasen chips girNoen som har tips til enkel mat/snacks man raskt kan hive i seg for å roe kvalmen? Da gjerne noe salt. Jeg får lyst på knekkebrød med salami, men det kan jeg jo ikke haEllers spiser jeg mye nøtter, men blir lei av det også etter hvert.. Craver chips og den slags, men ønsker å spise relativt sunt, så må finne noen bedre alternativ.

Noen som har tips til enkel mat/snacks man raskt kan hive i seg for å roe kvalmen? Da gjerne noe salt. Jeg får lyst på knekkebrød med salami, men det kan jeg jo ikke haEllers spiser jeg mye nøtter, men blir lei av det også etter hvert.. Craver chips og den slags, men ønsker å spise relativt sunt, så må finne noen bedre alternativ.
Takk, det skal prøves.For meg var lovehearts faantastisk kvalmestillende

Smakt maiskaker med oste- eller paprikasmak? Litt som riskaker, bare myyye bedre. De er passe salte, få kalorier og synes de er gode.Noen som har tips til enkel mat/snacks man raskt kan hive i seg for å roe kvalmen? Da gjerne noe salt. Jeg får lyst på knekkebrød med salami, men det kan jeg jo ikke haEllers spiser jeg mye nøtter, men blir lei av det også etter hvert.. Craver chips og den slags, men ønsker å spise relativt sunt, så må finne noen bedre alternativ.
Ikke dumt, det skal jeg testeSmakt maiskaker med oste- eller paprikasmak? Litt som riskaker, bare myyye bedre. De er passe salte, få kalorier og synes de er gode.