Snekkerbukse for barn

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
image.jpeg Jeg skal sy en snekkerbukse til baby/barn. Men jeg finner ingen plass hvor jeg kan kjøpe de hempene til selene. Har søkt på nettet og finner det ingen plass. Har vært innom alle hobbybutikkene i byen og ingen har det eller vet hvor man kan få kjøpt det. De forslo Stoff og Stil, men der har de det ikke.
Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Eller om det har et annet navn enn hempe?
Legger ved et bilde av hva jeg mener :)

Vis vedlegget 164447 Jeg skal sy en snekkerbukse til baby/barn. Men jeg finner ingen plass hvor jeg kan kjøpe de hempene til selene. Har søkt på nettet og finner det ingen plass. Har vært innom alle hobbybutikkene i byen og ingen har det eller vet hvor man kan få kjøpt det. De forslo Stoff og Stil, men der har de det ikke.
Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt det? Eller om det har et annet navn enn hempe?
Legger ved et bilde av hva jeg mener :)

Google overalls Buckles så får du opp flere steder som selger! Når jeg kjøpte sist i 2011 så hadde de på stoff og stil men ser de ikke har det nå! Går eventuelt ann å sy uten hempene ved å lage en lopp der knappen pleier å være som man drar selen gjennom også fester man selen enten med trykknapper eller borrelås :p dårlig forklart men :p

Google overalls Buckles så får du opp flere steder som selger! Når jeg kjøpte sist i 2011 så hadde de på stoff og stil men ser de ikke har det nå! Går eventuelt ann å sy uten hempene ved å lage en lopp der knappen pleier å være som man drar selen gjennom også fester man selen enten med trykknapper eller borrelås :p dårlig forklart men :p
Takk for tips :) God ide med borrelås Da får jeg google ivei :-D

Back
Topp