Nå er det ikke lenge igjen til Mai dere
som tiden går, snart har vi de små babyene våre i armene 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg ogsåJeg gleder meg så utrolig mye![]()
Når er det de setter i gang hvis man går for mye over,mon tro?Kjempe spennende fremover selv om jeg forventer å gå til pver midten i mai iallefall, har termin 18..
Men gleder meg masse til fødetrådene tikker inn, blir jo mye mer virkelig da![]()
Skal på vekst ul i dag så da blir det spennende å se om lillegutt er stor eller liten![]()
vi har termin samme dag vi daKjempe spennende fremover selv om jeg forventer å gå til pver midten i mai iallefall, har termin 18..
Men gleder meg masse til fødetrådene tikker inn, blir jo mye mer virkelig da
Skal på vekst ul i dag så da blir det spennende å se om lillegutt er stor eller liten![]()
Når er det de setter i gang hvis man går for mye over,mon tro?
Det we tydeligvis en Grenlands greie! Heldige folk!vi har termin samme dag vi davekst ul ? er det noe alle får ?
Takk for svarDet er forskjellig fra sykehus til sykehus! Sjekk der du hører til!
Men de fleste går man inn på en kontroll mellom 7-11 dager etter termin og får dato for å bli satt i gang da!
-- tasting fra mobil --
Det er forskjellig fra sykehus til sykehus! Sjekk der du hører til!
Men de fleste går man inn på en kontroll mellom 7-11 dager etter termin og får dato for å bli satt i gang da!
-- tasting fra mobil --
Ja, trur det er en grenlandsgreie. Veldig greitDet we tydeligvis en Grenlands greie! Heldige folk!
-- tasting fra mobil --