Snart

Trekløver89

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Nå er det ikke lenge igjen til Mai dere :) som tiden går, snart har vi de små babyene våre i armene :)

Jeg tror min drøyer til juni jeg, men blir koselig å følge med her iløpet av mai når det kommer fødetråd på fødetråd her inne :-)

Ikke lenge igjen nå nei. Er vel ikke alt for mange ukene igjen før det begynner å sette inn med fødsler nå. De som er først ut har jo ikke mange ukene igjen nå.

Det nærmer seg fort no ja:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Tiden går så alt for fort!! Men FY som jeg gleder meg til å treffe vår skjønne Mathias♥♥

Gleder meg utrulig til å møte den lille i magen, finne ut hvem som befinner seg der inne <3 Og så må jeg si at jeg gleder meg til å bli i bedre form igjen! Mai kan ikke komme fortere!! :D

Det begynner å gå skremmende fort, synes jeg! Og så har jeg hele veien tenkt at det skjer i mai, og at det er først i mai jeg trenger å tenke på å være klar, sånn type at nå skal jeg bare vente. Men med termin 2. mai så begynner det å gå opp for meg at jeg nesten må være litt forberedt på at det tross alt KAN skje noe i april også...

Kjempe spennende fremover selv om jeg forventer å gå til pver midten i mai iallefall, har termin 18..

Men gleder meg masse til fødetrådene tikker inn, blir jo mye mer virkelig da :)

Skal på vekst ul i dag så da blir det spennende å se om lillegutt er stor eller liten :)

Jeg gleder meg også :D 3.mai er min termin, men tviler for at jeg kommer så langt :p Jeg gleder meg også til å få kroppen min for meg selv, + at formen blir bedre :D

Kjempe spennende fremover selv om jeg forventer å gå til pver midten i mai iallefall, har termin 18..

Skal på vekst ul i dag så da blir det spennende å se om lillegutt er stor eller liten :)
Når er det de setter i gang hvis man går for mye over,mon tro?

vi har termin samme dag vi da :) vekst ul ? er det noe alle får ?

Når er det de setter i gang hvis man går for mye over,mon tro?

Det er forskjellig fra sykehus til sykehus! Sjekk der du hører til!
Men de fleste går man inn på en kontroll mellom 7-11 dager etter termin og får dato for å bli satt i gang da!

-- tasting fra mobil --

Det we tydeligvis en Grenlands greie! Heldige folk!

-- tasting fra mobil --
Ja, trur det er en grenlandsgreie. Veldig greit :)

alt såg iallefall bra ut. Lillebror var litt under snittet stor noe som vi mistenkte, men iom at storesøster var over 4 kg så er jo det litt rart. Mulig han arver min slekt da for jeg var under 3 kg til termin og broren min var rett over 3 kg 14 dager over temin..

Syns det er heilt greit dersom han er mindre enn storesøster så slipper jeg kanskje unna med litt mindre mage denne gang ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det går jaggu fort! Eg går å synger på kom mai du skjønne milde:D Hihi håper eg får gått til mai :)

Back
Topp