LOMO*4
Glad i forumet
jeg fikk brev fra sykhuset tidligere for noen uker siden at de hadde funnet noe på livmoren ...og det var enen stor syste på 12*9 cm og den hadde masse småsyster inni der igjen , i morgen blir det turen på sykhus /sete for 2 gang, så oprasjon den 28 jan ...den dagen jeg bli innlagt får jeg vist også vite om jeg blir sykemeldt i 2 eller 4 uker pga hvordan de skal fjerne systen med enten med snitt eller kikkhull ...blei egentlig sjokka da jeg fikk vite det i går om oprasjon og sykemelding og blei super stresset i forhold til jobben min ....har jo så mangen elever som jeg har lagt plan på ....og det blir bare stresss for alle sammen på jobb når slikt skjer, kjenner jeg syns dette er litt vanskelig i forhold til elever og kolega [&o]...men så klart så ordner det jo seg altid
regner med det blir stress på hjemmefronten ,spesielt for gubben å må tre til ekstra , foreldrene mine er reist til thailand og det syns jeg var litt kipt for,me hadde sikkert trengt litt mamma hjelp nå [&o]....egentlig bare ltt ...hm...frustrert eller noe sånt ......
regner med det blir stress på hjemmefronten ,spesielt for gubben å må tre til ekstra , foreldrene mine er reist til thailand og det syns jeg var litt kipt for,me hadde sikkert trengt litt mamma hjelp nå [&o]....egentlig bare ltt ...hm...frustrert eller noe sånt ......